خراسان شمالی- استاندار خراسان شمالی از اعلام آمادگی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هما برای برقراری دو پرواز هفتگی از بجنورد به عشق آباد و بالعکس خبر داد.

پرواز بجنورد-عشق آباد برقرار می شود

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، دکتر محمدعلی شجاعی با اعلام این خبر افزود: ایجاد و گسترش مراودات با کشورهای آسیایی از جمله ترکمنستان از جمله سیاست های توسعه ای استان می باشد.

وی افزود: برقراری پروازهای مستقیم از بجنورد به عشق آباد می تواند ضمن آسان سازی آمد و شد به کشور ترکمنستان و دیگر کشورهای آسیای مرکزی فصل جدیدی در برنامه های توسعه استان و کشور ایجاد کند.

وی ادامه داد: پس از سفر سال گذشته به ترکمنستان و امضای تفاهم نامه های مختلف، اجرایی شدن آنها در دستور کار جدی استان قرار گرفت که روز گذشته در نشست با رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران برقراری این پروازهای هفتگی مسیر بجنورد-عشق آباد و بالعکس قطعی شد.

گفتنی است،  طی مکاتبه ای از سوی معاون مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران خطاب به استاندار خراسان شمالی عملیات اجرایی برقراری این پروازها از فرودگاه بین المللی بجنورد آغاز شد.

برچسب‌ها