خوزستان_ مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خوزستان(اهواز) با بیان اینکه همه مراحل دوگانه سوز کردن خودروهای عمومی رایگان است گفت:کارگاه‌های مجاز بابت دوگانه سوزکردن خودروهای عمومی به هیچ عنوان حق مطالبه وجه را ندارند.

دوگانه سوزکردن خودروهای عمومی در خوزستان رایگان است

به گزارش قدس آنلاین  به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی خوزستان منطقه اهواز، نعمت الله نجفی اظهار داشت: این شرکت از صاحبان خودروهای عمومی استان خواست از فرصت دوگانه سوزکردن که به صورت رایگان در کارگاه‌های مجاز در سطح شهرهای استان انجام می‌شود؛ استفاده کنند.

وی ادامه داد: دولت هزینه گازسوز کردن همه خودروهای عمومی(وانت ، تاکسی و ون ) که بالغ بریک میلیون و ۴۶۰هزار دستگاه است را تامین کرده و صاحبان این خودروها به صورت رایگان می‌توانند در سامانه شرکت پخش فراورده های نفتی ایران به نشانی https://gcr.niopdc.ir/ مراجعه و اقدام به ثبت نام کنند. 

این مقام مسئول در شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خوزستان افزود: صاحبان خودروهای عمومی در سطح خوزستان می‌توانند پس از ثبت نام در این سامانه ، احرازهویت و پلاک ، کارگاه مورد نظر را برای گازسوزکردن خودروی خود انتخاب کنند.

نجفی با اشاره به اینکه سیاست دولت تدبیر و امید، توسعه جایگاه‌های عرضه گاز سی.ان.جی است افزود: هم‌اکنون۷۶جایگاه گاز سی .ان.جی فعال در خوزستان وجود دارد و ۴۰ جایگاه جدید نیز در مرحله صدور مجوز، استعلام و تشریفات قانونی هستند.

وی خاطرنشان‌کرد: استان خوزستان ظرفیت جدید برای توسعه جایگاه‌های گاز سی. ان.جی را با توجه به گرایش روزافزون مردم به استفاده از سوخت ارزان دارند و این شرکت فرآیند لازم برای احداث این نوع جایگاه‌ها را فراهم می‌کند.

با اجرای طرح سهمیه‌بندی بنزین و افزایش قیمت آن از ۲۴ آبان سال گذشته، ‌تمایل افراد برای استفاده از سوخت‌های جایگزین بیشتر شد و از آنجا که قیمت سی ان جی همچنان ثابت بود، ‌استقبال برای دوگانه‌سوز کردن خودروها افزایش یافت و قیمت خودروهای دوگانه سوز نیز روندی صعودی به خود گرفت.

مصرف گازسی.ان.جی پس از اجرای طرح سهمیه بندی بنزین در خوزستان حدود ۳۵درصد افزایش یافت.

برچسب‌ها