در نخستین روز اجرای طرح عیادت از بیماران بستری در بیمارستان‌های مشهد در ایام دهه کرامت، خادمان حرم مطهر حضرت رضا(ع) با حضور در بیمارستان فوق تخصصی «اکبر» از کودکان بستری و خانواده‌های آنها دلجویی کردند.

عیادت خادمان بارگاه منور رضوی از کودکان بستری در بیمارستان «اکبر»

به گزارش قدس آنلاین، همزمان با ششمین روز از دهه کرامت، جمعی از خادمان و خادمیاران رضوی ظهر امروز، هشتم تیر ضمن عیادت از کودکان بستری در بیمارستان فوق تخصصی «اکبر» و تقدیم هدایای متبرک، از خدمات شبانهروزی کادر درمانی تقدیر کردند.

در حاشیه این برنامه امین بهنام دبیر کانون های خدمت رضوی استان خراسان رضوی درخصوص کیفیت اجرای این طرح گفت: برنامه عیادت از بیماران و قدردانی از خدمات کادر پزشکی و درمانی سطح شهر مشهد با حمایت دفتر امور مجاورین حرم مطهر رضوی، همزمان با دهه کرامت در حال اجرا است.

وی افزود: به نیابت از امام هشتم، ۸ بیمارستان با وضعیت سفید که بیماران مبتلا به کرونا در آن بستری نیستند، شناسایی شده و در این مراسم سه تن از خادمان مستقر در کشیک های مختلف خدمتی و ۸ خادمیار با رعایت پروتکل های بهداشتی در بیمارستان ها حضور پیدا می‌کنند.

به گفته بهنام، خدام و خادمیاران با رعایت تمام نکات بهداشتی، ضمن سرکشی از بیمارستان ها و دیدار با بیماران، هدایای متبرک شامل کتاب داستان، مداد رنگی، لوح فشرده مناسب کودکان و نوجوانان، بسته های شکلات، نبات متبرک و عطر تقدیم آنها می‌کنند.

وی یادآور شد: طرح دیدار و دلجویی از بیماران تا پایان دهه کرامت در بیمارستان های امام رضا(ع)، قائم، مهر، امید، فارابی و هاشمی نژاد اجرا خواهد شد و در مجموع ۶ هزار بسته متبرک به بیماران بستری در بیمارستان ها اهداء خواهد شد.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها