همدان - رئیس شورای شهرهمدان گفت: تأخیر در اجرای پروژه سایت‌موزه پیاده ‌راه امام (ره) همدان به دلیل عدم تزریق اعتبار از سوی راه‌ وشهرسازی بوده است.

اجرای پروژه سایت‌ موزه پیاده‌ راه امام (ره) همدان معطل تزریق اعتبار

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهرهمدان ، کامران گردان رئیس شورای شهرهمدان شامگاه سه شنبه در صحن شورای شهر همدان با اشاره به اینکه مسئولیت تصمیم‌گیری حوزه مبارزه با ویروس کرونا از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا به استان‌ها، واگذار شده است؛ گفت: نظارت و دستورات صریح به تمامی ادارات در راستای اجتماعی کردن مبحث مقابله با کرونا، بسیار حائز اهمیت است.

گردان با بیان اینکه نباید سهل‌نگاری برخی مسئولان و مردم موجب هدر رفت تلاش‌های صورت گرفته در ماه‌های گذشته شود؛ گفت: برای همگان، حتی حفظ جانِ یک هم‌استانی هم باید اولویت نخست باشد.

وی با تاکید براینکه باید از محافظه‌کاری و ارائه آمار غیرواقعی پرهیز کنیم و ضمن آموزش مجدد به مردم برای زندگی کردن با کرونا، خطرات جدی این ویروس مرگ ‌بار اعلام شود واطلاع ‌رسانی دقیق صورت گیرد، گفت: با توجه به اینکه با آغاز به کار تالارها، اجتماعات خطرآفرین شکل می‌گیرد، ازاین‌رو باید درخصوص فعالیت آنها، تجدیدنظر شود.

برچسب‌ها