دبیر کانون های خدمت رضوی استان خراسان رضوی از پرداخت بخشی از بدهی های ناشی از اجاره بها، قبوض شهری و مخارج درمانی اقشار کم بضاعت حاشیه شهر مشهد در ایام دهه کرامت خبر داد.

اجرای سومین مرحله طرح «آقا حساب کردند» در دهه کرامت

امین بهنام در گفتگو با آستان نیوز با اعلام این خبر گفت: طرح «آقا حساب کردند» پس از اجرای موفق در دو مرحله در سه ماهه آغاز شیوع کرونا، در مرحله سوم به همت کانون وقف و نذر کانون خدمت رضوی استان در حال اجرا است.

وی افزود: شناسایی بدهکاران نیازمند در پرداخت قبوض آب، برق و گاز در محلات کم برخوردار حاشیه شهر، ارتباط گیری با ادارات آب، برق، گاز و صحت سنجی مطالبات، شناسایی بدهکاران اجاره بهای منازل ساکن در محلات کم برخوردار حاشیه و شناسایی بیماران ناتوان بستری در بیمارستان های شهر از طریق واحد مددکاری بیمارستان های دولتی، گام نخست اجرای فاز سوم این طرح است.

بهنام با بیان جزئیات اجرای این طرح، اضافه کرد: این طرح از روز گذشته با پرداخت بخشی از بدهی بیماران تالاسمی بستری در درمانگاه «سرور» آغاز شده و امروز با تسویه حساب ۵۰ قبض بدهی معوق از مشترکان کم بضاعت ادارات آب و گاز به انجام رسید.

به گفته وی، طی دو روز از اجرای طرح «آقا حساب کردند»، ۱۰ میلیون تومان برای پرداخت بدهی بدهکاران کم بضاعت شهر مشهد از سوی آستان قدس رضوی هزینه شده است.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها