مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور از آتش‌سوزی تریلر پرس‌کاه بر روی پل دولت‌آباد که سبب مسدود شدن ۴ ساعته جاده نیشابور به فیروزه شده بود، خبر داد.

آتش‌سوزی تریلر پرس‌کاه بر روی پل دولت آباد

به گزارش قدس آنلاین، محمدمهدی سلیمان گفت: در ساعت ۸:۵۷ دقیقه صبح امروز آتش‌سوزی یک تریلر حامل پرس‌کاه به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که بلافاصله دو تیم از آتش‌نشانان ایستگاه‌های دو و یک به محل اعزام شدند.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور افزود: با رسیدن اولین تیم عملیاتی با درخواست تانکر پشتیبانی آب و لودر یا بیل مکانیکی داده شد و همزمان آتش‌نشانان از دو جهت به آتش حمله کردند و آن را مهار کردند.

وی ادامه داد: موقعیت قرار گرفتن تریلر بر روی پل هوایی و عدم امکان مانور لودر و یا بیل مکانیکی با توجه به جدول‌های وسط جاده گرفته شده بود و امکان تخلیه بار تریلر وجود نداشت، با هماهنگی راننده یک کامیون کشنده در محل حاظر شد و با کمک جرثقیل اداره راه و ترابری تریلر از کانون حریق جدا شد، سپس بیل مکانیکی اقدام به جابه‌جایی پرس‌های نیم سوخته کرد و در پایان با رسیدن گریدر اداره راه و ترابری کف جاده به‌طور کامل تمیز شد و با جابه‌جایی کفی تریلر جاده بازگشایی شد.

سلیمان بیان کرد: در اثر این آتش‌سوزی بار تریلر به‌طور کامل از بین رفت، کفی تریلر و کشنده آن نیز در آتش سوخت و آسیب دید، علت این آتش‌سوزی نیز توسط کارشناسان سازمان در دست بررسی است.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی نیشابور خاطرنشان کرد: رانندگان عزیز توجه داشته باشند برای پیشگیری از بروز آتش‌سوزی در بارهای با قابلیت اشتعال بالا حتما روی بار را با چادر برزنتی بپوشانند تا از رسیدن جرقه و شعله احتمالی به آن جلوگیری شود.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها