نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: با توجه به شرایط اقتصادی، مردم مستأصل هستند و مجبور به بیرون رفتن از خانه می‌شوند، لذا باید به فکر پروتکل‌های جدید بهداشتی در جامعه باشیم.

پروتکل‌های جدید بهداشتی برای فعالیت اقتصادی مردم درنظر گرفته شود

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی ظهر امروز در همایش جهادگران سلامت بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی با بیان اینکه عملکرد مدافعان سلامت در بحث مبارزه با کرونا بی‌نظیر بود، گفت: پرچم اسلام با حضور قهرمانانه سربازان امام زمان (عج) در حوزه سلامت و مبارزه با ویروس کرونا برافراشته‌تر از گذشته شده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی اظهار کرد: بسیجیان جامعه پزشکی در دانشگاه‌های علوم پزشکی خراسان رضوی با فداکاری‌هایی که در عرصه سلامت انجام دادند، خوش درخشیدند و موجب درخشش بیش از پیش نام خراسان رضوی شدند.

وی با بیان اینکه این استان همواره در تمامی عرصه‌ها از جمله حوزه سلامت می‌درخشد، اظهار کرد: وظیفه داریم قدردان مدافعان سلامت باشیم، اعضای بسیج جامعه پزشکی با برنامه‌های غربالگری، درمانی، حضور در منازل بیماران و سایر موارد کمک بزرگی به نیروهای خدوم حوزه سلامت در دانشگاه‌های علوم پزشکی کردند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی اظهار کرد: کشور ما به عنوان نماد مجاهدت در جهان معرفی شد و نقش جهادگران بسیجی در این عرصه در حوزه‌های مختلف از جمله پزشکی بر هیچکس پوشیده نیست.

آیت‌الله علم‌الهدی گفت: امروز پرچم اسلام با حضور قهرمانانه سربازان امام زمان (عج) در حوزه سلامت برافراشته‌تر از گذشته شده است و اکنون همگان اثر عملی مجاهدات و از خودگذشتگی مدافعان سلامت و بسیجیان بسیج جامعه پزشکی را به‌خوبی مشاهده می‌کنند.

وی افزود: فداکاری‌های مدافعان سلامت در هیچ کجای دنیا مشاهده نشد و به‌واقع نمونه دوم نداشت؛ تمدن مدرنیته آمریکایی‌ها مورد نفرت جهانیان قرار گرفته و در این کشور اوج بی‌عدالتی به‌حدی مشهود است که پرچم آمریکا توسط خود آمریکایی‌ها به آتش کشیده می‌شود.

آیت‌الله علم‌الهدی با اشاره به بالاترین آمار مبتلایان و فوتی‌های آمریکا در جهان بیان کرد: آمریکایی‌ها با آن همه ادعایی که در تمامی حوزه‌ها دارند، در برابر ویروس کرونا تسلیم بودند و ضمن درمانده شدن، نتوانستند کوچک‌ترین اقدام مؤثری در این خصوص انجام دهند.

نماینده ولی فقیه با اشاره به اینکه دشمن می‌خواست طرفداران انقلاب را عوام و نه نخبگان نشان دهد و آن را ناشی از یک هیجان عمومی بداند، تصریح کرد: نخبگان ما در عرصه پزشکی فداکاری‌هایی که با انگیزه خدایی، دینی و اسلامی داشتند وگرنه متخصصان ما از لحاظ مالی مشکلی ندارند که حاضر شوند به خاطر کمک به بیماران خانواده خود را هفته‌ها و حتی ماه‌ها نبینند.

وی بیان کرد: از ظرفیت نخبگان در تمامی عرصه‌ها از جمله پزشکی باید بیش از پیش استفاده شود و نباید از نقش پررنگ و کلیدی جامعه نخبگان غافل شویم.

آیت‌الله علم‌الهدی افزود: مردم از کرونا می‌ترسند و از آثار و تبعات آن اطلاع دارند، اما چون به لحاظ اقتصادی مستأصل هستند، مجبور به بیرون رفتن از خانه می‌شوند، لذا باید به فکر پروتکل‌های جدید بهداشتی و اجرایی شدن آن در جامعه باشیم.

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها