۱۳ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۲
کد خبر: 710376

 حمید مطهری در غیاب یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری قبل از بازی این تیم با شاهین شهرداری بوشهر حاضر شد و گفت: در فضای مجازی می‌گفتند پیکان که هفته گذشته بازی کردیم، در انتهای جدول است بنابراین بازی آسانی داریم، اما دیدید که پیکان خیلی خوب بازی کرد. تیم‌ها با همه توان مقابل ما بازی می‌کنند.

بیرانوند بازیکن آنتورپ است

قدس آنلاین:مربی تیم فوتبال پرسپولیس افزود: تیم فوتبال شاهین برای ما قابل احترام است و امیدواریم فردا بازی خوبی انجام دهیم تا بتوانیم ابتدا نتیجه را گرفته و سپس فوتبال قابل احترامی ارائه دهیم.

وی ادامه داد: تاکتیک تیم ما این است که همیشه هجومی بازی کند و هر کسی در خط حمله قرار گیرد، باید گلزنی کند. برای ما فرقی نمی‌کند که بازیکن ایرانی باشد یا خارجی چون کار پرسپولیس بر اساس تمرینات گروهی است.

مطهری درباره تلاش بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس برای رسیدن به پوکر قهرمانی یادآور شد: وقتی سید جلال حسینی در دقیقه ۹۰ وارد زمین می‌شود و در همان دقایق تلاش زیادی دارد، باید وی را الگو قرار دهیم. من و اعضای کادر فنی پرسپولیس ایده‌آل‌گرا هستیم و باید تلاش کنیم بهتر از این باشیم.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص وضعیت علیرضا بیرانوند و احضار وی به کمیته انضباطی باشگاه، گفت: بیرانوند بازیکن بزرگی است و همه کار برای ما کرده است. از اینکه وی به کمیته انضباطی باشگاه فراخوانده شده است، اطلاعی ندارم و فقط این موضوع را شنیده‌ام. بیرانوند تا ۱۱ تیر با ما قرارداد داشت و از آن تاریخ به بعد، بازیکن باشگاه آنتورپ بلژیک خواهد بود.

وی درباره وضعیت مصدومان تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: وحید امیری بازیکن انفجاری است و این‌گونه آسیب‌دیدگی‌ها در این سبک از بازی طبیعی است. محمد انصاری هم آسیب‌دیده و ما سعی داریم به محمد نادری هم استراحت بدهیم تا شرایط بهتری برای تمرین پیدا کند.

مطهری در رابطه با وضعیت کریم باقری در کادر فنی پرسپولیس تصریح کرد: او اسطوره پرسپولیس است و دوست صمیمی من محسوب می‌شود. وقتی آقای گل‌محمدی قبول مسئولیت کرد، اولین موضوع این بود که کریم باقری در پرسپولیس بماند. من از هواداران می‌خواهم که باهوش باشند. حضور باقری در پرسپولیس نعمت است اما این را بدانید که بودن در تیم ملی، خدمت به فوتبال ایران است.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه آیا علی علیپور بار دیگر پنالتی‌زن پرسپولیس می‌شود؟ گفت: او بازیکن توانمندی است. اگر احساس کنیم علیپور می‌تواند در این مورد هم به تیم کمک کند، اجازه می‌دهیم پنالتی‌ها را هم بزند اما این‌گونه تصمیمات را در جریان بازی می‌گیریم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها