رییس ستاد دیه خراسان رضوی گفت: همزمان با دهه کرامت و ولادت حضرت رضا(ع) به همت خیرین و با کمک این ستاد ۳۳ زندانی جرائم غیرعمد در این استان آزاد شدند.

۳۳ زندانی در خراسان رضوی همزمان با دهه کرامت آزاد شدند

به گزارش قدس آنلاین، جواد غفاریان طوسی اظهار کرد: از این تعداد، ۱۸ زندانی با بدهی حدود هشت میلیارد ریال با کمک سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریالی خیرین، گذشت شاکیان و کمک بلاعوض و یا ارائه تسهیلات از سوی ستاد دیه، آزاد شدند.   

وی ادامه داد: با پذیرش اعسار ۱۵ زندانی جرائم غیرعمد دیگر توسط محاکم قضایی زمینه آزادی این تعداد نیز فراهم شد.  

رییس ستاد دیه خراسان رضوی با اشاره به شیوع ویروس کرونا گفت: جشن‌های گلریزان امسال به شکلی متفاوت در بستر فضای مجازی برگزار شد و در ادامه این روند، نیکوکاران می‌توانند با مراجعه به ستاد دیه و یا درگاه اینترنتی ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به آزادی زندانیان نیازمند خراسان رضوی به آدرس  www.khorasanipro.ir برای مشارکت در آزادی زندانیان کمک کنند.

غفاریان طوسی افزود: امکان پرداخت آنلاین وجوه نیز برای آزادی زندانیان نیازمند از طریق درگاه اینترنتی ستاد فراهم است.

رییس ستاد دیه خراسان رضوی گفت: شهروندان نیکوکار می‌توانند از طریق حساب سیبای بانک ملی به شماره ۰۱۰۵۹۴۶۹۴۸۰۰۷،  کارت بانک ملی به شماره ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۴۹۳۲۹، کارت بانک صادرات به شماره ۶۰۳۷۶۹۱۹۹۰۱۴۱۹۸۸ و حساب سپهر بانک صادرات به شماره ۰۱۰۸۰۱۱۵۵۰۰۰۱ نیز کمک‌های خود را برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد پرداخت کنند.

ستاد دیه خراسان رضوی شمار زندانیان جرائم غیرعمد نیازمند و واجد شرایط آزادی در استان را حدود ۷۰۰ نفر اعلام کرده است.  

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها