ایام میلاد با سعادت حضرت امام علی بن موسی الرضا(ع) بهانه‌ای بود تا تولیت‌های آستان‌های مقدس عراق با تولیت آستان قدس رضوی گفت‌وگوی تلفنی داشته و ضمن تبریک ایام با برکت دهه کرامت و میلاد حضرت ثامن الحجج(ع) بر لزوم حفظ و گسترش تعاملات و همکاری‌های دو و چندجانبه تأکید کنند.

ضرورت هم‌افزایی آستان‌های مقدس در مقابله با ویروس کرونا

به گزارش قدس آنلاین، در این تماس‌های تلفنی، تولیت آستان قدس رضوی ضمن تبریک میلاد امام رضا علیه السلام، مختصری از اقدامات آستان قدس رضوی در خصوص پیشگیری از شیوع کرونا را بیان کرد.
در این تماس‌های تلفنی، تولیت آستان مقدس امام علی(ع)، تولیت شرعی آستان مقدس امام حسین(ع)؛ تولیت شرعی آستان مقدس حضرت ابالفضل العباس(ع)، تولیت آستان مقدس امامین کاظمین(ع)، تولیت آستان مقدس امامین عسکریین(ع) با تبریک میلاد با سعادت امام علی بن موسی الرضا(ع) به تولیت آستان قدس رضوی، مختصری از شرایط حاکم بر کشور عراق و به ویژه آستان‌های مقدس در زمینه مقابله با کرونا را تشریح کردند.
در این مکالمه‌ها تولیت آستان قدس رضوی از میزبانی تولیت‌های محترم آستان‌های مقدس عراق در مناسبت‌های این چنینی ابراز خرسندی و نسبت به سلب توفیق عدم امکان میزبانی از ایشان به جهت وجود شرایط بیماری ویروس کرونا، ابراز تأسف کرد.
با توجه به انتصاب دکتر حیدر الشُمَّری، تولیت آستان مقدس امامین کاظمین(ع) با حفظ سمت به ریاست دیوان وقف شیعی عراق، حجت‌الاسلام و المسلمین مروی این انتصاب را به وی تبریک گفته و بر لزوم گسترش همکاری و تعاملات آستان‌های مقدس ایران و عراق تأکید فرمودند.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها