در جلسه شورای معاونین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، رییس اداره حراست، رییس اداره امور اداری و مالی و رییس میز خدمت منصوب شدند.

سه انتصاب در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی ، در  جلسه شورای معاونین این اداره  که  نمایندگانی از اداره کل حراست و اداره کل اطلاعات حضور داشتند، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: سپردن کار به کاردان و اهلش، جریان خدمت رسانی را توسعه می دهد.

جعفر مروارید ضمن تبریک میلاد ثامن الحجج(ع) افزود: امام رضا(ع) می فرمایند :" خداوند رحمت کند شخصی که امر ما را احیاء کند،" در واقع عمل به آموزه های رضوی و دینی احیای امر اهل بیت(ع) است، یکی از این آموزه ها توجه به کارآمدی در ادارات و عدالت محوری است.

وی ادامه داد: در دهه کرامت شاهد انتصاباتی در این اداره کل هستیم، این انتصابات در راستای عمل به آموزه های دینی است، کارآمدی و سپردن کار به نیروهای شایسته و کارآمد، جریان خدمت رسانی را توسعه می دهد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی بیان داشت: ما نیازمند مدیرانی هستیم که از قید و بندهای اداری رها شده باشند و نگاه به کار نگاه به خدمت رسانی نه کاری صرفا اداری در یک ساعت مشخص باشد ، خدمت گذاری در نظام جمهوری اسلامی یک توفیق است و باید توجه داشته باشیم فرصت ها چون ابر در گذرند باید از این فرصت هایی که در اختیار ما قرار می گیرد به درستی استفاده کنیم.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی موجود گفت: تحریم های ظالمانه و بیماری کرونا، مشکلات اقتصادی زیادی برای مردم به وجود آورده است، در این اوضاع نباید در ادارات مردم معطل بمانند و مشکل مضاعفی برای آنها ایجاد شود، مدیران فرهنگی باید در پاسخگویی به ارباب رجوع و حل مشکلات مردم پیش قدم باشند و در هر جایی که خدمت می کنند، از خدمت رسانی به موقع کوتاهی نکنند.

در این جلسه از خدمات فرهاد حیدری تجلیل و جواد بزرگ زاده به عنوان رییس حراست منصوب گردید، همچنین طی حکمی از سوی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی فرهاد حیدری به عنوان رییس اداره امور اداری و مالی و محسن آرین منش به عنوان رییس اداره امور شهرستانها منصوب شد، همچنین جلیل سروری به عنوان رییس میز خدمت منصوب و معرفی گردید.

انتهای پیام/

برچسب‌ها