مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: با تکمیل و بهره برداری طرح های برنامه ریزی شده یا در حال اجرا ۱۰۰ درصد جمعیت واجد شرایط شهرستان گناباد از نعمت الهی گاز بهره مند می شوند.

۱۰۰ درصد واجدین شرایط گناباد گازدار خواهند شد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از شرکت گاز  خراسان رضوی، حسن افتخاری در دیدار با محمد صفایی دلویی نماینده مردم  گناباد و بجستان در مجلس یازدهم  اظهار کرد: ۷۴ روستای این حوزه انتخابیه با جمعیت ۱۵۴۹۱ خانوار واجدشرایط بهره مندی از نعمت الهی گاز شناخته شده که تاکنون ۶۲ روستا به شبکه گاز کشور متصل شده و ۱۲ روستای  دیگر هم درمرحله اجرا یا برنامه ریزی گازرسانی قرار دارد.
وی افزود: در بخش شهری نیز شش شهر با گسترده جمعیتی ۲۱۱۰۷ خانوار به صورت ۱۰۰ درصدی از گاز طبیعی استفاده می کنند.
مدیرعامل شرکت گاز استان با بیان این مطلب که از مجموع روستاهای واجد شرایط حوزه انتخابیه گناباد و بجستان، ۵۱ روستا در گناباد و ۲۳ روستا سهم شهرستان بجستان است ادامه داد: هم اکنون گازرسانی به روستاهای استاد، برجوک، رضوسفلی، کلاته شمس و نجم آباد در محور استاد نجم آباد و همچنین روستاهای چاه نمک، رحمت/کلاته خان و گیسور در محور گناباد و خواف در مرحله اجرا قرار دارد.
افتخاری با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان سال "جهش تولید" تصریح کرد: ۲۶۹ واحد صنعتی و تولیدی در گناباد وجود دارد که تاکنون ۱۱۱ واحدگازدار شده و ۱۴۹ واحد دیگر نیز در حال اجرا یا طرحی و پیمان سپاری است .
مدیرعامل شرکت گاز استان در ادامه بر لزوم تعامل و همکاری مسئولان برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان تاکید کرد و افزود: هدف شرکت گاز توسعه شبکه های گازرسانی در اقصی نقاط استان مطابق با قوانین و مقررات ابلاغی است و در این مسیر از حمایت و کمک تمام مسئولان به ویژه نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی استقبال می کنیم.
در ادامه این نشست؛ محمد صفایی دلویی نماینده مردم شریف گناباد و بجستان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با تشکر از فعالیت های جهادی شرکت گاز استان اظهار کرد: از اقدامات شرکت گاز در راستای تسریع در بهره مندی حداکثری مردم از نعمت الهی گاز به صورت کامل حمایت می کنیم.
وی افزود: تقاضای ما تسریع و تکمیل به موقع پروژه ها مطابق زمان بندی و در سایه تعامل و همکاری  برای حل مشکلات پیش رو است.
انتهای پیام/

برچسب‌ها