همدان - معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان از فوت ۱۹۶ نفر و ابتلای ۲ هزار و ۳۴ نفر به بیماری کرونا در استان همدان خبر داد.

آمار مبتلایان به کرونا در استان همدان از دو هزار نفر گذشت

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان ، منوچهر کرمی  معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان در بازدید و بررسی شرایط رعایت پروتکل‌های بهداشتی درمراکز خرید، بانک‌ها و دیگر محل تجمعات مردمی با اشاره به گسترش ویروس کرونا و موارد ابتلاء و مرگ اظهار کرد: در حال حاضر ۴ شهرستان ملایر، تویسرکان، نهاوند و همدان در وضعیت قرمز قرار دارند، بهار در وضعیت نارنجی و ۴ شهرستان دیگر نیز وضعیت زرد دارند.

کرمی با بیان اینکه درهمه شهرستان‌ها موارد جدید ابتلاء رخ داده و این بیانگر آن است که درهیچ یک از شهرستان‌ها وضعیت سفید نداریم، گفت: شیب ابتلاء به بیماری کرونا دراستان همدان صعودی است.

وی بیان کرد: با توجه به شرایطی که درکشوروجود دارد و روند افزایش موارد فوت و ابتلاء به بیماری کرونا دراستان همدان خوشبختانه پیشنهادات پیشگیرانه‌ای درستاد استانی مبارزه با کرونا مصوب شده وهمزمان، مصوبات ستاد ملی نیز ابلاغ شده تا با همه توان و انرژی درمهار شرایط موجود گام برداریم.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان ادامه داد: از امروزطبق دستورستاد ملی مبارزه با کرونا استفاده ازماسک در تمامی مراکز مسقف که محل حضور و تردد مردم است اجباری اعلام شده که این امر به محدودیت گردش و انتقال ویروس کمک خواهد کرد.

برچسب‌ها