به همت بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی۶۰ کتاب کودک و نوجوان در حوزه فرهنگ و سیره رضوی در سایت کتابخوان رضوی بارگزاری شده است.

امکان مطالعه۶۰ کتاب کودک و نوجوان در سایت کتابخوان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، سایت کتابخوان رضوی با هدف گسترش فرهنگ و سیره رضوی و نشر فعالیت‌های پژوهشی بنیاد پژوهش‌های اسلامی به خارج کشور همزمان با ایام دهه کرامت امسال راه‌اندازی شد و تا کنون ۱۰۰ اثر بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی در این سایت بارگزاری شده است.

از این تعداد اثر، ۶۰ کتاب در حوزه کودک و نوجوان به زبان های غیر ایرانی و فارسی برای مطالعه آسان تر کودکان و نوجوان در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

آثاری همچون، «نقاره خانه»، «خدام حرم امام رضا(ع)»، «احمد رضا»، «آداب الزیارت»، «شکوفه های بادان» «خادمان حرم امام رضا(ع)» «حجت خدا» «لبخند و اشک» «دهه کرامت» «خوشی اور آنسو»   «داناترین انسان» و... از جمله آثاری است که با ترجمه عربی، انگلیسی، اردو و فارسی در این سایت بارگزاری شده و در دسترس علاقمندان قرار گرفته است.

همچنین «سفر مادربزرگ» «التوسل»، «ولادت» «جوجه گنجشک ها»، «المیلاد المبارک»، «مشهد پایتخت معنوی ایران»، «دارالقرآن الکریم»، «پروانه حرم»، «توس مشهدالرضا» و... و. از دیگر آثار قابل دسترس و مطالعه ویژه کودکان و نوجوانان در این سایت است.

گفتنی است: برخی از آثار معرفی شده در این سایت در هیچ کتابخانهای موجود نیست و از این رو با راه‌اندازی این سایت زمینه‌ای فراهم شده تا علاقمندان به کتاب و کتاب‌خوانی از نسخه الکترونیکی آثاری که به صورت کاغذی منتشر نشده و یا در دست چاپ است، بهره‌مند شوند.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها