گوشی هوشمند Honor X۱۰ Max و Honor ۳۰ Lite با ۸۰۰ SoC راه اندازی شد.

گوشی Honor X۱۰ Max و Honor ۳۰ Lite عرضه شد +عکس

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، برند Honor دو گوشی هوشمند جدید با قابلیت اتصال ۵G را در چین راه اندازی کرده است، Honor X۱۰ Max برادر بزرگتر Honor X۱۰ ۵G است که در ماه مه سال ۲۰۲۰ به بازار عرضه شد، از طرف دیگر Honor ۳۰ Lite یک گوشی میان رده از این برند است.

ویژگی کلیدی Honor X۱۰ Max ۵G نمایشگر بزرگ ۷.۰۹ اینچی است و همچنین دارای یک Dimension ۸۰۰ SoC با ۵G و Android ۱۰ است. در Honor ۳۰ Lite همچنین از Dimension ۸۰۰ SoC ، صفحه نمایش ۹۰ هرتز و تنظیم دوربین سه گانه ۴۸ مگاپیکسلی استفاده شده است. بیایید نگاهی بیندازیم به آنچه این دستگاه ها از نظر مشخصات و ویژگی ها ارائه می دهند:



مشخصات و ویژگی‌های Honor X۱۰ Max

گوشی هوشمند Honor X۱۰ Max یکی از بزرگترین گوشی های هوشمند است که توسط سازنده گوشی ارائه می شود، این دستگاه از نمایشگر ۷.۰۹ اینچی IPS LCD با وضوح FHD + و ناچ قطره ای برخوردار است. این برند اعلام کرده است که صفحه نمایش از ماتریس RGBW استفاده می کند که منجر به بهبود درخشندگی با ۷۸۰ نیت اوج روشنایی می شود و مغز متفکر این دستگاه ، چیپست MediaTek Dimension ۸۰۰ ۵G است.

برند زیر مجموعه هوآوی، X۱۰ Max ۵G را در سه تنظیم - ۶ گیگابایتی + ۶۴ گیگابایتی ، ۶ گیگابایتی + ۱۲۸ گیگابایتی و ۸ گیگابایتی + ۱۲۸ گیگابایتی ارائه می دهد. در بخش نرم افزار ، گوشی هوشمند Magic UI ۳.۰ مبتنی بر اندروید ۱۰ را بوت می کند و از یک باتری ۵،۰۰۰ میلی آمپری ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۲۲.۵W بهره می برد.

در بخش دوربین، این گوشی مجهز به یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی است که همراه با یک دوربین ناشناخته ثانویه است و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی در قالب ناچ قطره ای در بالا دستگاه قرار گرفته است.



مشخصات و ویژگی‌های Honor ۳۰ Lite

گوشی هوشمند Honor ۳۰ Lite مجهز به نمایشگر ۶.۵ اینچی IPS LCD با ناچ قطره ای ، رزولوشن HD + و سرعت تجدید ۹۰Hz است. تنظیمات پردازنده ، RAM / حافظه و نرم افزار همان Honor X۱۰ Max ۵G باقی می ماند، برای بخش امنیت ،این اسمارت فون اسکنر اثر انگشت جانبی را در اختیار شما قرار می دهد و وظیفه دریافت انرژی این گوشی هوشمند از یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است که از شارژ سریع ۲۲.۵W بهره می برد.

برای دوربین ، Honor ۳۰ Lite با دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی ، لنزهای فوق العاده گسترده ۸ مگاپیکسلی و حسگر عمق ۲ مگاپیکسل ، ماژول دوربین سه گانه را در قسمت پشتی تشکیل می دهد و دوربین جلو نیز همانند گوشی هوشمند Honor X۱۰ Max باقی مانده است.



قیمت و در دسترس بودن Honor X۱۰ Max و Honor ۳۰ Lite

گوشی هوشمند Honor X۱۰ Max در گزینه های رنگی آبی ، سیاه و نقره ای ارائه می شود. مدل ۶ گیگابایتی + ۶۴ گیگابایتی در قیمت (۲۰،۰۰۰ Rs) ، ۶ GB + ۱۲۸GB در (۲۲۲۰۰ Rs) و مدل ۸GB در (۲۶۴۰۰ Rs) قیمت گذاری شده است. Honor ۳۰ Lite نیز در مشکی ، سفید ، سبز گرادیانتی ارائه می شود. این گوشی هوشمند برای مدل های ۶ GB + ۶۴GB ، ۶GB + ۱۲۸GB و ۸GB + ۱۲۸GB به ترتیب به قیمت (۱۷.۸۰۰ Rs) ، (۲۰،۰۰۰ Rs) و (۲۳۲۰۰ Rs) خواهد بود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها