جانشین فرماندهی سپاه امام رضا(ع) گفت: در جمهوری اسلامی مسئولیت یک فرصت برای خدمت است و تنها راه برون رفت از مشکلات تلاش و خدمت است که با همدلی و همراهی مردم محقق می‌شود.

تنها راه برون‌رفت از مشکلات، تلاش و خدمت است

به گزارش قدس آنلاین، سردار احمد شفاهی در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه مه ولات که در سپاه ناحیه مقاومت بسیج مه ولات برگزار شد، اظهار کرد: پیشتازی افراد و امت‌ها بر حسب حادثه و اتفاق نبوده است، بلکه این پیشتازی الزاماتی داشته که یکی از این الزامات همراهی امت‌ها با رهبران الهی امت بوده است.

جانشین فرماندهی سپاه امام رضا(ع) تصریح کرد: البته این الزامات مؤلفه‌هایی دارد که یکی از این مؤلفه‌ها شناخت صحیح است.

وی ادامه داد: مسیر حق سخت است و در این مسیر دشمنان نابخرد و متحدی وجود دارد که از همه ظرفیت‌های خود برای مقابله با جبهه حق استفاده می‌کنند.

سردار شفاهی افزود: ما باید در مسیر حق استقامت داشته باشیم و قدردان امت بصیرمان باشیم، اگر امروز افتخاراتی به برکات انقلاب اسلامی داریم به‌خاطر صبر، فداکاری، همدلی و همراهی مردم است.

جانشین فرماندهی سپاه امام رضا(ع) تصریح کرد: به فرموده رهبرمان باید به‌صورت جهشی در راستای تولید و رفع مشکلات مردم تلاش کنیم.

وی با تأکید بر اینکه تنها راه برون‌رفت از مشکلات تلاش و خدمت است، خاطرنشان کرد: در جمهوری اسلامی مسئولیت به‌منزله یک فرصت برای خدمت است و نباید این فرصت را از دست بدهیم و با تلاش و همدلی در راستای حل مشکلات حرکت کنیم.

گفتنی است؛ در این مراسم ضمن تکریم و قدردانی از خدمات سرهنگ مقدم، سرهنگ اسماعیل‌زاده به‌عنوان فرمانده سپاه ناحیه مه‌ولات معرفی شد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها