معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: آزمون ورودی دبیرستان ها و هنرستان های نمونه دولتی و آزمون استخدامی آموزشیاران نهضت سواد آموزی روز جمعه به صورت حضوری در استان برگزار خواهد شد.

برگزاری آزمون  دبیرستان ها و هنرستان ها و استخدامی آموزشیاران نهضت سواد آموزی به صورت حضوری در خراسان رضوی

رضاصابری تولایی در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: آزمون  ورودی دبیرستان ها و هنرستان های نمونه دولتی و آزمون استخدامی آموزشیاران نهضت سواد آموزی روز جمعه ۲۰تیرماه به صورت حضوری در خراسان رضوی برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: مصوبه ستاد کرونای استان مبنی بر برگزاری آزمون ها به صورت مجازی مربوط به آزمون هایی است که درون استانی و جنبه داخلی دارند  اما این آزمون ها به صورت ملی و در سراسر کشور  به صورت همزمان برگزار می شود و هرگونه تغییر در نحوه برگزاری آنها نیاز به مجوز ستاد ملی کرونا دارد.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی افزود: این  آزمون ها در زمان تعیین شده در روز جمعه با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار و از شرکت کنند گان نیز تقاضا می شود دستورالعمل های بهداشتی و مواردی نظیر داشتن ماسک را به طور اکید رعایت کنند.

صابری تولایی ادامه داد: اما برای سایر آزمون های داخلی نظیر امتحانات مدارس  و آزمون های آموزشگاه های آزاد مشمول مصوبه ستاد کرونای استان هستند و باید به صورت مجازی برگزار شوند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها