نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی بر برنامه ریزی دقیق برای برگزاری باشکوه عید سعید غدیر خم در ایام کرونا تاکید کرد.

برنامه ریزی دقیق برای برگزاری باشکوه عید غدیرخم  در ایام کرونا

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله سید احمد علم الهدی در جمع اعضاء شورای برنامه ریزی دهه ولایت و امامت گفت: در شرایط کنونی و وضع کرونایی که در کشور پیش آمده است بایددستگاه‌ها برنامه ریزی قاطعی در برگزاری باشکوه غدیر داشته باشند.

وی با بیان این که موضوع غدیر بیان مظلومیت امیر المومنین است ، افزود: وقتی پیامبر خدا دست حضرت علی (ع) را بالا برد؛ خواست موضوع غدیر و ولایت و امامت را عالم گیر کند از این رو برای برگزاری اعیاد دهه ولایت و امامت و معرفی مظلومیت امیر المومنین همه دستگاه‌ها باید توان خود را بکار بگیرند.

دبیر اجرایی نمایندگی بنیاد بین المللی غدیر در استان هم در این جلسه با اشاره به ویژه برنامه‌های این دهه گفت: برگزاری مراسم دهه ولایت در حرم مطهر، ایستگاه صلواتی با رعایت موازین بهداشتی در یکصد و ۱۰ ایستگاه در شهر مقدس مشهد و ۱۱۰ ایستگاه در شهرستانها، محله و مغازه آرایی و نصب پرچم در معابر و نور افشانی در شب عید و برگزاری ۱۰ شب مراسم با مشارکت صداوسیما در ۱۰ منطقه شهر مقدس مشهد برنامه‌هایی از برنامه‌ها با موضوع شعائری این بنیاد است.

حجت الاسلام محمد سعید آخوندی مهر افزود: در حوزه مناسکی هم اجرای ۱۱۰ مراسم در مشهد و شهرستانها، مسابقه حفظ خطبه غدیر با چاپ ۵۰۰ هزار جلد خطبه غدیر، زیارت سادات و خانواده‌های شهدای مدافع حرم و نهضت خدمت رسانی علوی از دیگر برنامه‌های این بنیاد است.

وی تولید محتوایی و محصولات رسانه‌ای و پویش‌های غدیر در فضای مجازی را از برنامه‌های بنیاد بین المللی غدیر خراسان رضوی در موضوع معارفی عنوان کرد.

منبع: صداوسیما

انتهای پیام/

برچسب‌ها