همدان- معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان از بستری روزانه ۱۲۰ بیمار مبتلا و مشکوک به بیماری کرونا خبر داد و گفت: مجبور شویم نقاهتگاه را فعال می‌کنیم.

بستری روزانه ۱۲۰ بیمار مشکوک به کرونا درهمدان

به گزارش قدس آنلاین به نقل پایگاه خبری وب دا ، دکتر ابراهیم جلیلی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان اظهار کرد: با توجه به اینکه روزانه ۱۲۰ بیمار مشکوک به کرونا داریم یک‌هزار و ۵۰۰ تخت آماده شده که درحال حاضر ۶۰۰ تخت پرشده است ،واگر روند بیماری طوری پیش رود که ۸۰ درصد ظرفیت پرشودمجبور هستیم نقاهتگاه را فعال کنیم.

جلیلی با اشاره به اینکه تاکنون مردم هم استقبالی از نقاهتگاه نکرده‌اند بیان کرد: متاسفانه آمار بیماران افزایش یافته و این باعث شده محدودیت استانی ایجاد کنیم.

وی با تاکید به اینکه کنترل بیماری کرونا به مردم بستگی دارد و هرآنچه فاصله‌گذاری اجتماعی و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مورد توجه باشد، مهار این بیماری روند بهتری خواهد داشت افزود: با عدم رعایت دستورالعمل‌ها  آمار مبتلایان در بیمارستان‌ها افزایش یافته و ظرفیت تخت‌ها پر خواهد شد که درنتیجه مردم با مشکلاتی مواجه می‌شود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان از بستری روزانه ۱۲۰ بیمار مبتلا و مشکوک به بیماری کرونا در همدان خبر داد و افزود: مردم نباید این بیماری را شوخی بگیرند، خوشبختانه طی روزهای اخیر کمی به این مسئله توجه شده و آمار بیماران هم نسبتا کاهش یافته اما همچنان باید رعایت این مسئله حائز اهمیت باشد.

جلیلی با تاکید به اینکه مردم به فکر کادر درمان باشند که متاسفانه از حجم بالای کار دچار خستگی شده‌اند گفت: کادر درمان هم تا یک حجمی توانایی دارند و اگر به این مسئله توجه نشود با مشکلاتی مواجه خواهیم بود و حساسیت مردم می‌تواند آنها و دیگران را ایمن نگاه دارد.

برچسب‌ها