چندی پیش WhatsApp برچسب‌های متحرک، تماس‌های ویدیویی گروهی بهبود یافته، کدهای QR و موارد دیگر را معرفی کرد.

ویژگی‌های جدید و بهبود یافته what's app چیست؟

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، پیام رسان what's app بدون شک محبوب ترین پلتفرم پیام رسان اجتماعی در جهان است، این برنامه ، بیش از ۱.۵ میلیارد کاربر در ۱۸۰ کشور جهان دارد که ۱ میلیارد کاربر روزانه در آن فعال هستند. این شرکت با افزایش تعداد شرکت‌کنندگان در تماس‌های گروهی از چهار به هشت، چندین ویژگی جدید را به وجود آورده است.

حال what's app از طریق پست رسمی وبلاگ خود چندین ویژگی جدید را اعلام کرده است، ویژگی تماس گروهی بیشتر شده است تا کاربران بتوانند در طی یک تماس ویدیویی مداوم روی یک شرکت کننده خاص در صفحات کامل تمرکز کنند. علاوه بر این، این برنامه همچنین در نهایت ویژگی وضعیت استوری اینستاگرام(status) مانند WhatsApp را به تلفن های دارای ویژگی KaiOS مجهز می‌کند.



صحبت‌هایی در مورد واتس اپ ارائه شده است که برچسب‌های انیمیشن شبیه تلگرام را روی پلتفرم خود قرار می‌دهد. حال این شرکت اعلام کرده است که به زودی بسته های برچسب انیمیشن را به بازار عرضه می‌کند که بیان آن بیشتر خواهد بود. واتس اپ قبلاً حالت دارک مود را در برنامه موبایل خود قرار داده است و اکنون این ویژگی را در رابط وب خود و همچنین برنامه دسک تاپ آورده است.

تماس‌های ویدیویی گروهی در WhatsApp اکنون به کاربران این امکان را می‌دهد تا ویدیوی یک شرکت کننده را فشار داده و نگه دارند تا آن را به صورت تمام صفحه و روی آنها متمرکز کند. این برنامه همچنین در گروه‌هایی که هشت یا کمتر شرکت کننده دارند، یک نماد ویدیویی دریافت می‌کند تا راحت‌تر بتوانید یک تماس گروهی را با یک ضربه بزنید.



شبکه اجتماعی WhatsApp همچنین ویژگیی مشابه برچسب نام اینستاگرام را نشان می‌دهد ، که به شما امکان می دهد تا یک برچسب اختصاصی را با دیگران به اشتراک بگذارند تا به راحتی از آن پیروی کنند. WhatsApp به کاربران امکان می دهد تا کدهای QR را برای افزودن مخاطبین اسکن کنند بنابراین نیاز به کل فرآیند اضافه کردن مخاطب به دفترچه گوشی هوشمند را برطرف می‌کند.

سرانجام ، وضعیت ۲۴ ساعته what's app به تلفن‌های مجهز به KaiOS عرضه می‌شود، این بدان معناست که کاربران تلفن‌های دارای ویژگی های KaiOS مانند JioPhone ، اکنون می‌توانند از وضعیت‌ها گوشی‌های هوشمند بهره ببرند.

پیام رسان WhatsApp اعلام کرده است که این ویژگی‌ها طی هفته های آینده در جدیدترین نسخه برنامه به کاربران منتقل خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها