مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: مدارس فوتبال ملزم به رعایت دستورالعمل های بهداشتی اعلام شده از سوی ستاد ملی کرونا و نرخ قانونی برای ثبت نام هستند.

 الزام مدارس فوتبال خراسان رضوی  به رعایت دستورالعمل های بهداشتی و نرخ قانونی ثبت نام /جرائم سنگین در انتظار متخلفین

 فرزاد فتاحی در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: مدارس فوتبال ملزم به رعایت دستورالعمل های بهداشتی اعلام شده از سوی ستاد ملی کرونا هستند.  

وی تصریح کرد: برای برگزاری کلاس های آموزشی فوتبال دراین مدارس و در فضای باز با رعایت دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی در حال حاضر ممنوعیتی وجود ندارد.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان خراسان رضوی   افزود: در بازدیدهای میدانی  از این مدارس در سطح استان ،برخی مشکلات و مسائل در زمینه عدم رعایت این دستورالعمل ها محرز شده است  که تذکرهای لازم به آنها و همچنین هیئت فوتبال استان در زمینه رعایت آنها ارائه گردیده است.  

فتاحی ادامه داد: کمیته نرخ گذاری اداره کل ورزش و جوانان استان ،  نرخ قانونی و مجاز ثبت نام در مدارس فوتبال را به همه زیرمجموعه ها و شهرستان های استان  اعلام و آنها نیز  موظف به رعایت این نرخ ها هستند.

وی با بیان اینکه سال گذشته سازمان تعزیرات جرائم سنگینی را برای برخی از مدارس فوتبال استان به دلیل عدم رعایت قانون و دریافت هزینه های گزاف اعمال کرده بود، تصریح کرد: گروه های بازرسی ورزش و جوانان استان  نیز افزایش پیدا کرده و بازدیدهای میدانی را از این مدارس و سایر مدارس ورزشی در سطح استان آغاز کرده اند،  همچنین از  مردم استان درخواست می شود در صورت مشاهده هرگونه نقض قانون در زمینه ثبت نام و دریافت هزینه و همچنین عدم رعایت دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی موارد را به اداره ورزش و جوانان هر شهرستان گزارش کنند تا در کوتاهترین زمان ممکن مورد رسیدگی قرار بگیرد.    

فتاحی  با اشاره به اینکه در مورد فوتسال نیز دستورالعمل های خاص و بسته به ابعاد و ظرفیت سالن ورزشی تعیین شده است ،  ادامه داد: فعالیت و برگزاری هرگونه مسابقه یا دوره آموزشی در  رشته های کشتی ، تکواندو، کاراته، جودو، بوکس و رشته های رزمی در مناطق قرمز و زرد نیز ممنوع می باشد.

وی افزود: فعالیت استخرها نیز در مناطق قرمز ممنوع و در مناطق زرد نیز تنها استخرهای روباز مجاز است و در مناطق سفید نیز فعالیت استخرهای سرپوشیده و روباز مشکلی ندارد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها