گیلان - معاون راه و شهرسازی گیلان، با بیان اینکه از سال ۹۵ بالغ بر ۳۰۰ هکتار از اراضی دولتی دارای ارزش اقتصادی را رفع تصرف کردیم، گفت: این رفع تصرفات توافقی و ابلاغ حکمی بوده است.

رفع تصرف ۳۰۰ هکتار از اراضی دولتی گیلان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی گیلان ، رسول حسین پور ، با اشاره به عملکرد یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان، اظهار کرد: یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن استان گیلان به منظور رفع تصرف از اراضی دولتی محدوده شهر از سال ۹۵ تشکیل شده و عمده اراضی دولتی را رفع تصرف کرده است.

وی حفاظت از اراضی دولتی و رفع تصرف و رسیدگی و صدور احکام خلع ید را از دیگر ماموریت های این یگان حفاظت دانست و افزود: اداره کل راه و شهرسازی با هماهنگی دادستانی تصرفات آنی را برطرف می کند.

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی گیلان، با بیان اینکه از سال ۹۵ بالغ بر ۳۰۰ هکتار از اراضی دولتی دارای ارزش اقتصادی را رفع تصرف کردیم، گفت: این رفع تصرفات توافقی و ابلاغ حکمی بوده است.

حسین پور، از اخذ سند مالکیت دولتی برای ۵۶۴ هکتار از اراضی چاف و چمخاله خبر داد و اضافه کرد: ۲۰۰ هکتار دیگر نیز در مرحله اخذ سند قرار دارد. همچنین ۸۰ هکتار به صورت مشارکتی با منابع طبیعی داریم؛ البته تا سقف ۱۰۰۰ هکتار می توانیم سند به نام دولت بگیریم.

برچسب‌ها