معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا و جلوگیری از افزایش آن برنامه‌های اوقات فراغت تابستانی دانش‌آموزان استان به صورت غیرحضوری و مجازی برگزار می‌شود.

اوقات فراغت تابستانی غیرحضوری برای دانش‌آموزان خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، حسین مالک اشرفی افزود: کلاس‌های اوقات فراغت از ۱۴ تیر ماه در قالب هزار و ۱۰۰ پایگاه تابستانی این استان آغاز شده است.

وی ادامه داد: در استعلام یک هفته نخست از پایگاه‌های اوقات فراغت، نزدیک به ۱۰۰ هزار نفر از دانش‌آموزان در این پایگاه‌ها ثبت نام کردند.

معاون آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: بیشترین استقبال از کلاس‌های قرآنی، نقاشی و طراحی، احکام و خوشنویسی بوده است و پیش‌بینی می‌شود تعداد ثبت نام کنندگان به دو برابر افزایش یابد.

وی افزود: دانش‌آموزانی که قصد استفاده از این کلاسها را دارند می‌توانند اطلاعات پایگاه‌ها را از طریق مدرسه پیگیری و در رشته‌های مورد علاقه خود ثبت نام نمایند.

مالک اشرفی ادامه داد: شهرستان‌هایی که از سوی ستاد مبارزه با کرونا در این استان وضعیت آنها سفید اعلام می‌شود با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و دستورالعمل‌های مراقبت و کنترل بیماری‌ها و همچنین تشخیص شورای آموزش و پرورش شهرستان مجاز به برگزاری کلاس‌های حضوری می‌باشند.

استان خراسان رضوی هم اکنون دارای بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار دانش‌آموز است.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها