۲۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۴
کد خبر: 712279

 بازی با فولاد به دلیل اینکه دوران قرنطینه کرونایی‌های تیم فولاد به پایان نرسید، به امشب موکول شد تا سرخ‌ها با ۴۸ ساعت تأخیر مقابل رقیب خود قرار بگیرند. گل محمدی تعویق این بازی را چندان مسئله حادی نمی‌داند هر چند که براین باور است این تعویق بازی بیشتر به سود فولادی‌ها شده است.

به جام حذفی هم یورش می‌بریم


قدس آنلاین: بازی با فولاد به دلیل اینکه دوران قرنطینه کرونایی‌های تیم فولاد به پایان نرسید، به امشب موکول شد تا سرخ‌ها با ۴۸ ساعت تأخیر مقابل رقیب خود قرار بگیرند. گل محمدی تعویق این بازی را چندان مسئله حادی نمی‌داند هر چند که براین باور است این تعویق بازی بیشتر به سود فولادی‌ها شده است. گل محمدی بی‌توجه به این اتفاقات به دنبال پیروزی مقابل فولاد خوزستان است.

*بازی با فولاد ۴۸ ساعت به تعویق افتاد. آیا این تغییر برای شما مشکل ایجاد نمی‌کند؟

به هرحال این تعویق به سود فولادی‌ها خواهد شد چون بازیکنانشان به بازی مقابل ما می‌رسند اما ما به این مسائل بی‌توجه هستیم. تیمی که می‌خواهد قهرمان شود نباید به این مسائل توجه کند. ما با تمام قوا مقابل فولاد قرار می‌گیریم چون می‌دانیم پیروزی در این بازی چه اندازه برای ما اهمیت دارد.

*شما روند رو به رشدی پس از تعطیلات داشتید و پیوسته رقبای خود را شکست دادید.

این به خاطر روح پیروزی و اتحاد تیمی ماست. ما هرگز به مسائل حاشیه‌ای توجهی نکردیم و تلاش ما کسب پیروزی بود. وقتی روی کار متمرکز باشی نتیجه‌اش همین می‌شود. ما به جای داد و قال و جنجال رفتیم و بازی‌هایمان را بردیم و خدا هم به ما کمک کرد نتیجه دلخواه را بگیریم. من از وضعیت تیم به شدت راضی‌ هستم. هرچند که مشکلاتی به خاطر بیماری و مصدومیت‌ها به وجود آمد اما این مسائل مانع حرکت ما به سوی قهرمانی نشد.

*اگر فولاد را ببرید به نظر می‌رسد کارشما برای قهرمانی تقریباً قطعی شده باشد.

همان‌طور که می‌بینید فولاد در جدول یکی از نزدیک‌ترین تعقیب کننده‌های ماست. آن‌ها تیم خوبی هستند و پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته‌اند. البته من برای همه رقبا احترام قائلم اما باید این بازی را ببریم تا به جام نزدیک‌تر شویم. ما فاصله زیادی تا قطعی کردن قهرمانی نداریم. این بازی را ببریم بیش از نیمی از مسیر طی شده است. من به بازیکنان این نکته را تذکر داده‌ام که بازی با فولاد تا چه حد مهم است. ما می‌دانیم فولاد در بازی‌های اخیر پیوسته پیروز بوده است این نشان می‌دهد تیم خوبی هستند و نکونام تیم خوبی را به تهران می‌آورد.

*شاید اگر هواداران در ورزشگاه بودند بازی جذاب‌تر هم می‌شد.

شک نکنید که همین اتفاق می‌افتاد و یکی از بهترین‌ بازی‌ها از آب در می‌آمد. البته در حالی که سکوها خالی است بازهم تلاش می‌کنیم بازی تماشاگر پسندی ارائه کنیم چون می‌دانیم بسیاری از هواداران ما در خانه‌ها نشسته‌اند و پیروزی ما را انتظار می‌کشند.

*فکر می‌کنید انگیزه بازی‌های قبل در وجود بازیکنان شما باشد؟

یک نکته را درباره بازیکنان پرسپولیس به شما بگویم. بازیکنان پرسپولیس قهرمان تربیت شده‌اند و این به نظر من تفکری است که در همه آن‌ها به وضوح دیده می‌شود. آن‌ها هرگز نمی‌خواهند به چیزی جز قهرمانی برسند. ما جام لیگ برتر را که بگیریم به سمت جام حذفی یورش خواهیم برد. نمی‌خواهم قولی بدهم که نشود اما با همه وجود در جام حذفی هم شرکت می‌کنیم و آن‌جا هم مدعی خواهیم بود.

برچسب‌ها