یکصد وبیست هشتمین جایگاه عرضه فرآورده های نفتی منطقه خراسان رضوی امروز و با حضور مدیریت، معاونین و جمعی از رؤسای واحد های منطقه و مسئولین محلی، اعضاء انجمن های صنفی و مسئولین شرکت های صاحب نشان توزیع مورد بهره برداری قرار گرفت.

ایجاد اشتغال ۳۰ نفر با بهره برداری از؛ یکصد و بیست و هشتمین جایگاه در منطقه خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از  روابط عمومی منطقه خراسان رضوی  این جایگاه با مساحت ۷ هزار متر مربع در قالب مجتمع خدمات رفاهی با امکانات جایگاه، نمازخانه و رستوران و...  درکیلومتر ۱۰ آزادراه  مشهد به قوچان افتتاح گردید.
مدیر منطقه خراسان رضوی در هنگام بهره برداری از این جایگاه که با شرایط خاص کرونایی برگزار گردید اظهار داشت طی سال جاری ۷ جایگاه در سطح منطقه به بهره برداری خواهد رسید که این جایگاه یکی از بزرگترین و مجهزترین آنهاست و تا پایان سال سه جایگاه دیگر نیزدر مشهد مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت. وی با اشاره به لزوم ایجاد تناسب بین تعداد جایگاهها و خودروها خصوصا در کلان شهر مشهد که باعث رفاه بیشتر مجاوران و زائران میشود و ابراز امیدواری کرد با تصمیمات اتخاذ شده خصوصا ایجاد جایگاههای تک سکویی، مشکلات در شهر مشهد مرتفع گردد.
علی اصغر اصغری افزود: ترافیک در جاده خروجی مشهد به سمت قوچان با افتتاح این جایگاه به حداقل خواهد رسید ، این جایگاه عرضه دارای ۵ سکو  با ظرفیت ۲۵۰  میلیون لیتر می باشد و نیز در این جایگاه با امکانات موجود آن به صورت مستقیم اشتغال به کار ۳۰ نفر  فراهم شده است.
همچنین اصغری ادامه داد : تعداد جایگاههای CNG اشاره کرد و افزود : در سطح منطقه خراسان ۱۳۵ جایگاه سی ان جی می باشد که از این تعداد ۷۸ جایگاه مربوط به مشهد بوده و در این راستا شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی با اجرای طرح تشویقی رایگان دوگانه سوز کردن خودروها ی عمومی تاکسی و وانت گامی بسیار بلند در بحث کاهش آلودگی محیط زیست و صرفه جویی در مصرف بنزین برداشته است که انتظار این است کلیه دارندگان خودروهای عمومی استان از این طرح با ثبت نام در سایت gcr.niopdc.ir بهره مند شوند.

انتهای خبر/

برچسب‌ها