سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس گفت: با توجه به اهمیت حوزه فعالیت وزارت صمت ویژه در شرایط فعلی دولت هر چه سریعتر از وزیر پیشنهادی این وزارتخانه را به مجلس معرفی کند.

گزینه های احتمالی وزارت صمت/ دولت هر چه سریعتر وزیر پیشنهادی را معرفی کند

قدس آنلاین: رحمت الله فیروزی سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه دولت برای معرفی وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت 3 ماه فرصت دارد، گفت:روزهای پایانی فرصت دولت برای معرفی وزیر پیشنهادی وزارت در حال سپری شدن است اما تا کنون رایزنی با مجلس و نامه برای معرفی وزیر پیشنهادی ارسال نشده  است.

وی افزود: در جلسه ای که  اخیرا اعضای کمیسیون صنایع مجلس با مدرس خیابانی سرپرست وزارت «صمت» داشتند مباحثی پیرامون این موضوع مطرح نشد.

سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس با بیان اینکه با توجه به اهمیت وزارت صنعت به ویژه در شرایط فعلی بهتر است دولت هر چه سریعتر وزیر پیشنهادی«صمت» را به مجلس معرفی کند، بیان داشت: آقایان  مدرس خیابانی،سرپرست وزارتخانه و همچنین اسماعیلی معاون صنایع معدنی وزارت«صمت»که 2 دوره نماینده مجلس و عضو کمیسیون صنایع و معادن بوده از جمله گزینه هایی هستند که در رسانه ها به عنوان گزینه های پیشنهادی وزارت صمت مطرح می شوند.

فیروزی در همین راستا ادامه داد: البته استاندار فعلی خراسان رضوی هم نیز در سطح رسانه ها مطرح است که وی گزینه چندان جدی نیست.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها