همدان- معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: بار مراجعات بیماران تنفسی و مشکوک به کرونا در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی همدان همچنان بالا است.

آمار بیماران بستری ومشکوک به کرونا درهمدان صعودی است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه خبری وب‌دا درهمدان، دکتر منوچهر کرمی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان اظهار کرد: در روزهای اخیر روند موارد مثبت کرونا به ثبات رسیده اما تعداد بستری ها و موارد مشکوک به کرونا در حال افزایش است.

کرمی با بیان اینکه بخشی از افزایش مراجع‌ها هم به‌خاطر حساسیت بالای مردم نسبت به علائم بیماری است، ابراز کرد: در مجموع روند ابتلا به کرونا ویروس در استان همدان را افزایشی پیش‌بینی می‌کنیم.

وی با تاکید بر اینکه تجمع یکی از خطرناک‌ترین عوامل ابتلا به کرونا است، تصریح کرد: منظور ما از تجمع و برگزاری مجالس فقط مربوط به عروسی‌ها و مراسم ترحیم نیست بلکه یک دورهمی ساده خانوادگی و حتی جشن تولد هم می‌تواند زمینه ساز ابتلای افراد به این بیماری باشد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه  می‌دانیم که  پس از مدتی مردم از قرنطینه و اعمال محدودیت‌ها خسته می‌شوند اما در بحران هستیم و هرگونه سهل انگاری در رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی ما را با بحران رو به رو می‌کند.

برچسب‌ها