جلسه مجازی شعر با موضوع «شهادت امام جواد(ع)» از سوی انجمن ادبی رضوی مؤسسه آفرینش ‌های هنری آستان قدس رضوی برگزار می ‌شود.

جلسه مجازی شعر با موضوع «شهادت امام جواد(ع)» برگزار می شود

به گزارش آستان نیوز، یازدهمین جلسه از سری جلسات مجازی انجمن ‌های شعر رضوی سراسر کشور به همت انجمن ادبی رضوی در قالب ارتباط با انجمن شعر رضوی شهرکرد، دوشنبه، ۳۰ تیر ۹۹ از ساعت ۱۸ به صورت پخش زنده(live) در اینستاگرام برپا خواهد شد.

این محفل ادبی مجازی با حضور محمد کاظم کاظمی مجری کارشناس و محمد جواد غفورزاده(شفق) استاد جلسه همراه با ارتباط ویژه با محسن ناصحی از اصفهان و معرفی کتاب برگزار می ‌شود.

حجت الاسلام سید ابوالفضل مبارز، حسن کردی و وحید برزگر(دبیر انجمن شعر رضوی شهرکرد)، از دیگر میهمانان این جلسه شعر مجازی به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت امام محمد تقی(ع) جوادالائمه هستند.

دوستداران شعر آیینی از طریق صفحه اینستاگرام مؤسسه آفرینش ‌های هنری آستان قدس رضوی به نشانی aqart.ir به صورت غیرحضوری می ‌توانند این محفل شعرخوانی استادان و شاعران مطرح استان و کشور را تماشا کنند.  

یادآور می شود، علاقه مندان می ‌توانند برنامه‌ های ادبی این مؤسسه را به ویژه در دوران رعایت فاصله‌ گذاری اجتماعی از طریق صفحات آن در شبکه های مجازی مختلف از جمله اینستاگرام، پیام‌ رسان بله و... همچون صفحه اینستاگرام انجمن ادبی رضوی به نشانی anjoman_adabi_razavi@ دنبال کنند.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها