مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان رضوی گفت: از محل اعتبارات دولتی و با حمایت‌های خیرین مدرسه ساز، ۴۹۳ پروژه با ۱۷۰۰ کلاس درس و زیربنای ۲۵۰ هزار متر مربع طی سال جاری به بهره برداری و در اختیار دانش آموزان استان قرار خواهد گرفت.

بهره برداری از ۴۹۳پروژه با ۱۷۰۰کلاس درس در خراسان رضوی/تجهیز مدارس نفتی به گرمایش استاندارد /افتتاح مجتمع آموزشی شهید سلیمانی در حاشیه شهر مشهد

جاسم حسین پور گفت: با هدف گسترش فرهنگ مشارکت مردمی و بسترسازی برای جلب کمک اقشار مختلف مردم درامر مقدس مدرسه‌سازی، طرح آجر به آجر که مورد تاکید وزیر آموزش و پرورش می باشد،  در دستور کار اداره  کل نوسازی، توسعه و تجهیز   مدارس خراسان رضوی   قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: ساخت فضاهای آموزشی در استان خراسان رضوی علی رغم محدودیت های موجود اقتصادی بدون وقفه از اعتبارات دولتی و خیرین مدرسه ساز در حال اجرا می باشد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان رضوی افزود: از محل اعتبارات دولتی و با حمایت‌های خیرین مدرسه ساز ۴۹۳ پروژه با ۱۷۰۰ کلاس درس و زیربنای ۲۵۰ هزار متر مربع طی سال جاری به بهره برداری و در اختیار دانش آموزان این استان قرار خواهد گرفت.

وی افزود: ساخت پروژه مجتمع آموزشی سردار شهید قاسم سلیمانی با بیش از ۱۲۰۰۰متر مربع و با استعداد ۴۸ کلاس درس و ظرفیت ۱۲۰۰ دانش آموز با هزینه ای بالغ بر ۲۵۰میلیارد ریال در حاشیه  شهر مقدس مشهد نیز در مراحل پایانی است  و  در سال جاری با حضور مقامات کشوری و استانی به بهره برداری خواهد رسید.

حسین پور تصریح کرد: همچنین امسال همه کلاس هایی که گرمایش آن ها با بخاری ها نفتی تامین می شود به سیستم گرمایشی استاندارد مجهز خواهند گردید.

انتهای پیام/

برچسب‌ها