۳۱ تیر ۱۳۹۹ - ۰۴:۴۷
کد خبر: 712740

 طبق آماری که بدست آمده شیخ دیاباته اکنون آماده‌ترین بازیکن استقلال در خط حمله است. او مجموعاً در بازی‌های لیگ، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا برای استقلال ۱۲ گل به ثمر رسانده که این آمار بسیار فوق‌العاده‌ای محسوب می‌شود. دیاباته در گفت وگوی کوتاهی با قدس این موفقیت را حاصل تلاش همه بازیکنان می‌داند.

 آن گل، هدیه به دخترم بود

قدس آنلاین: طبق آماری که بدست آمده شیخ دیاباته اکنون آماده‌ترین بازیکن استقلال در خط حمله است. او مجموعاً در بازی‌های لیگ، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا برای استقلال ۱۲ گل به ثمر رسانده که این آمار بسیار فوق‌العاده‌ای محسوب می‌شود. دیاباته در گفت وگوی کوتاهی با قدس این موفقیت را حاصل تلاش همه بازیکنان می‌داند.

*پس از مدت‌ها در ترکیب استقلال گل زدی. چه حسی داشتی؟

برایم خوشحال کننده بود توانستم تلاش بازیکنان را به ثمر بنشانم. روی آن گل دانشگر عملکرد بسیار خوبی داشت و با پاسی دقیق من را صاحب موقعیت کرد که راهی جز گلزنی پیش روی من نبود. خوشحالم که پس از مدت‌ها برای استقلال گل زدم.

*و آن شادی جالب که احتمالاً به خاطر تولد سومین فرزندت بود.

(می‌خندد) قبل از بازی با خودم عهد کرده بودم اگر گل زدم آن شادی را انجام دهم. آن گل هدیه به دخترم بود. البته خدا قبل از این به من یک دختر ویک پسر دیگر هم داده بود و برای همین که دختردار شدم از خداوند سپاسگزارم.

*استقلال با این نتیجه ای که در بازی با صنعت نفت آبادان رقم زد آیا می‌تواند به پیروزی در بازی‌های آینده هم امیدوار باشد؟

ما مدت زمان زیادی مصدومان و محرومانی داشتیم که شرایط تیم را به‌هم زده بودند. بیماری هم بود که من امیدوارم هرچه زودتر دست از سر بشریت بردارد. تیم ما تحت تأثیر این بیماری بود اما الان فکر می‌کنم شرایط بهتر شده و می‌توانیم به حضور همه بازیکنان در بازی‌های بعد امیدوار باشیم. من دوست دارم با گلزنی‌هایم دل هواداران استقلال را شاد کنم. البته همه ما این نیت را داریم  و می‌خواهیم در شرایطی که کرونا همه جا را فرا گرفته کاری کنیم که مردم درد و رنج خود را قدری فراموش کنند و شاد شوند.

*می‌دانی که از لحاظ تعداد بازی و گل‌های زده بهترین مهاجم استقلال هستی و در هر بازی به طور میانگین برای استقلال گل زدی؟ آماری از تو وجود دارد که هر ۸۲ دقیقه برای استقلال یک گل زدی.

من فقط زحمات دیگر بازیکنان را به بار می‌نشانم. اگر تصور کنم این گل‌ها کار خودم است اشتباه است چون همه تیم تلاش می‌کنند. خوشحالم در استقلال مهره ای مهم و تأثیرگذار هستم. این برای من افتخار است که پیراهن تیم بزرگی همچون استقلال را می‌پوشم.

*و درباره جدایی‌ات؟

دو ساله قرارداد دارم و برای فصل بعد منتظرم تا مسئولان باشگاه نظر نهایی را اعلام کنند. من تابع نظر باشگاه هستم و کاملاً حرفه ای برخورد می‌کنم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها