خراسان شمالی- استاندار خراسان شمالی گفت: دستگاه‌های اجرایی با رعایت قوانین و دستورالعمل‌ها مسیر سرمایه‌گذاران را هموار کنند.

سرمایه گذاری ۸ هزارمیلیاردی در خراسان شمالی/ مسیر برای سرمایه‌گذاران هموار شود

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از استانداری خراسان شمالی، محمدعلی شجاعی با حضور در محل اجرای پروژه مجتمع گردشگری بیگان شهرستان شیروان گفت: تلاش کردیم اشخاص، شرکت‌ها و مؤسسات جهت سرمایه‌گذاری در حوزه‌های کشاورزی، گردشگری و صنعت و معدن استان حضورداشته باشند و سال گذشته حدود شش هزار میلیارد تومان و امسال تاکنون دو هزار میلیارد تومان پروژه کلنگ زنی شده است.

وی بابیان اینکه بر اساس آمار و ارقام یکی از نداشته های استان نبود سرمایه‌گذاری بخش خصوصی است افزود: در استان ۴۳ درصد جمعیت روستانشین و مشغول به کار هستند و نرخ بیکاری بالایی نداریم اما جمعیت زیادی از استان مددجو هستند و این به معنای نیاز استان به حضور سرمایه‌گذار در تمامی بخش‌ها به‌ویژه در حوزه‌های کشاورزی، گردشگری و صنعت و معدن است.

استاندار خراسان شمالی در خصوص حرایم راه و گاز خطاب به مدیران مربوط دستور داد: طبق قوانین و مقررات اما با سرعت آنچه لازم است در سریع‌ترین زمان ممکن انجام شود و میزان زمین موردنیاز متقاضی واگذار شود تا برنامه زمان‌بندی اجرای پروژه توسط سرمایه‌گذار تحویل استان داده شود.

برچسب‌ها