نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: سبزوار مهد هندبال کشور است و قطعا حساسیت ویژه‌ای روی این رشته پرطرفدار خواهیم داشت امیدوارم بتوانیم فضای جدیدی در سطح شهرستان به وجود آوریم.

تاکید نمایندگان سبزوار بر تقویت هندبال در این شهرستان

به گزارش قدس آنلاین، بهروز محبی نجم‌آبادی  از برگزاری نشست مشترک با مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی خبر داد و اظهار کرد: در این جلسه  در خصوص پروژه‌های قابل اجرا در شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد مورد بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همچنین در این جلسه  پیشنهاداتی در خصوص ورزش شهرستان  مطرح شد، امیدوارم در صحنه ورزش پایداری و ثبات لازم را داشته باشیم و بتوانیم درآمدهای ثابتی در ورزش در حوزه انتخاباتی خود داشته باشیم.

وی در خصوص مشکلات رشته هندبال در شهرستان سبزوار عنوان کرد: سبزوار مهد هندبال کشور است و قطعا حساسیت ویژه‌ای روی این رشته پرطرفدار خواهیم داشت امیدوارم بتوانیم فضای جدیدی در سطح شهرستان به وجود آوریم.

محبی نجم آبادی  اظهار کرد: استعدادهای ویژه‌ای در رشته هندبال در رده سنی نوجوانان و جوانان در چند سال اخیر داشتیم که امیدوارم با حضور این استعدادها در کنار بزرگسالان شرایط خوبی را برای علاقه مندان به این رشته فراهم کنیم.

وی در ارتباط با افتتاح پروژه‌های شهرستان سبزوار گفت: قطعا اگر زیرساختارهای ورزشی برای باشگاه‌ها و علاقه‌مندان ورزش فراهم شود می‌توانیم شرایط خوبی در سطح شهرستان به وجود آوریم، خوشبختانه در این مدت فتاحی حمایت‌های خوبی را از شهرستان انجام داده است، ایشان حساسیت خاصی بر تمام شهرستان‌های استان دارند، قطعا با حمایت مدیرکل ورزش و جوانان استان از ظرفیت‌های وزارت ورزش و جوانان هم استفاده خواهیم کرد تا بتوانیم به ورزش شهرستان کمک کنیم.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها