یزد - سرپرست معاونت توسعه و برنامه ریزی سازمان مدیریت و برنامه ریزی یزد از تصویب ۲۲ طرح برای صدور مجوز بی نام در کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری و نیز شورای برنامه ریزی و توسعه استان خبر داد .

۲۲ طرح برای صدور«مجوز بی نام» در یزد تصویب شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل ازروابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی یزد ، مجید دهقانی زاده با بیان این خبر اظهارداشت: به منظور تسهیل در فرایند سرمایه گذاری۲۲ طرح برای صدور"مجوز بی نام" در یزد تصویب شد که این طرح ها در ۱۰ گروه و بعد از بررسی های تخصصی صورت گرفته توسط مشاور و کسب نظرات کارشناسی دستگاه های اجرایی نهایی شده است.

 وی با اشاره به اینکه هدف اصلی از "طرح صدور مجوزهای بی نام "تسهیل در فرایند سرمایه گذاری در استان است ، افزود: این طرحها ها با تلفیق چند روش از جمله مطالعه اسناد بالادستی با تاکید بر سند آمایش، کسب نظر خبرگان و فعالین اقتصادی و بررسی طرح های اعلامی از سوی سازمان های مختلف اولویت بندی شده است.

دهقانی تصریح کرد: براین اساس مجوزهای بی نام در بخش مواد غذایی شامل فراوری گیاهان رنگی صنعتی و دارویی نوشیدنی های فوری و مکمل های غذایی و دارویی بر پایه شیر فراوری انار، انگور و زردآلو اعلام شده است.

وی افزود : این مجوزها در بخش گردشگری شامل مجتمع گردشگری با رویکرد پارک‌های موضوعی فضایی ، مجتمع گردشگری و مرکز همایش­های بین المللی،دهکده گردشگری سلامت، منطقه قرق حیات وحش پارک طبیعت گردی (هتل کویر) و مرکز تفریحی، سرگرمی و گردشگری (پیست اسب) است .

برچسب‌ها