شطرنج بازی بسیار زیبا و فکری است که طرفداران بسیار زیادی دارد.

۵ بازی برتر شطرنج برای اندروید +عکس

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، شطرنج یکی از قدیمی‌ترین بازی‌های تخته‌ای است که هنوز اکثر مردم علاقه زیادی به این بازی دارند، شما می‌توانید با دوستان خود بازی‌های آرامش بخش انجام دهید یا می توانید با یک جامعه شطرنج رقابتی بسیار فعال شرکت کنید. آنچه که در مورد شطرنج بسیار جالب است این است که یادگیری آن هم می تواند آسان باشد هم دشوار و بعد از شروع کار ، می‌توانید نکته‌های جدیدی درباره این بازی یاد بگیرید. در این گزارش ما بهترین بازی‌های شطرنج برای اندروید را به شما معرفی می‌کنیم.

۱. Chess by AI Factory Limited



قیمت: رایگان / نسخه پیشرفته ۰.۹۹ $

بازی Chess by AI Factory Limited یکی از محبوب ترین بازی های شطرنج در موبایل است که همه موارد اساسی را دارد. همچنین شامل ۱۲ سطح دشواری، حالت بازی گاه به گاه و حرفه‌ای، دستاوردها ، تابلوهای تبلیغاتی و حتی صرفه جویی حافظه در فضای ذخیره‌سازی Cloud است، رابط کاربری این بازی ساده است، نسخه رایگان هیچ خرید داخل برنامه‌ای ندارد اما دارای تبلیغات است. برای حذف آنها می‌توانید نسخه ۰.۹۹ دلاری را خریداری کنید. Chess by Chess.com برنامه خوب دیگری در این ژانر است که بسیار مشابه این بازی عمل می‌کند.

۲. Chess Repertoire Trainer



قیمت: رایگان / نسخه پیشرفته ۴.۹۹ $

بازی Chess Repertoire Trainer یک برنامه آموزشی شطرنج است و به شما کمک می‌کند یاد بگیرید که چگونه شطرنج باز خوب شوید و نحوه انتقال از اول به بازی میانی را آموزش می دهد، این ابزار حرکات شما را تماشا می کند و سپس بلافاصله حرکت می کند تا به طور خاص نقاط ضعف خود را هدف بگیرید. شما به مرور زمان بهتر می‌شوید و هوش مصنوعی بازی نیز همینطور است. همچنین کارتهای فلش با قابلیت باز کردن پرونده های PNG ، که از موتور شطرنج Stockfish استفاده می کنند وجود دارد. نسخه حرفه ای برخی از ویژگی‌های اضافی را نیز به نسخه رایگان اضافه می کند.

۳. Chess Tactics Pro



قیمت: رایگان / خرید درون برنامه ۸.۹۹ $

بازی Chess Tactics Pro برخلاف اکثر بازی‌های شطرنج دیگر است، این ویژگی ها شامل بسته های پازل آفلاین (موجود به عنوان خرید درون برنامه) ، معماهای آنلاین روزانه و موارد دیگر می باشد. این بازی ادعا می کند که دشواری برخی از چالش ها می‌تواند به ELO ۲۰۰۰+ برسد و کاربران را حسابی به چالش بکشاند، این یک راه خوب برای به چالش کشیدن مهارت‌های خود و یادگیری برخی از تاکتیک های جدید است. این بازی برای دانلود رایگان است و می‌توانید محتوای اضافی را از طریق خریدهای درون برنامه خریداری کنید.

۴. CT-ART



قیمت: رایگان / نسخه پیشرفته ۷.۹۹ $

بازی CT-ART برای کسانی که می خواهند بازی شطرنج را یاد بگیرند بسیار مناسب است، این برنامه ۲۲۰۰ تمرین اصلی ، ۱۸۰۰ تمرین کمکی و ۵۰ موضوع برای یادگیری دارد، هر تمرین یک هدف متفاوت دارد و به معنای این است که یک تاکتیک متفاوت را به شما یاد می‌دهد. علاوه بر این ، بازی با پیشرفت در برنامه خود ، پیشرفت ELO خود را پیگیری خواهید کرد. ممکن است بهتر از یک بازی به عنوان یک برنامه آموزشی طبقه بندی شود، با این حال ، تمام تاکتیک‌های کوچک در شطرنج را که به آن نیاز دارید میتوانید در این بازی آموزش ببینید.

۵. DroidFish Chess



قیمت: رایگان

بازی Droidfish پلتفرمی از موتور شطرنج محبوب Stockfish است که دارای یک رابط کاربری گرافیکی بسیار قوی است و این نسخه از ویژگی های مصرف کننده انرژی متریک برخوردار است.

این ویژگی ها شامل پشتیبانی PGN ، FEN و EPD است و همچنین از پایه‌های جدول Syzygy و Gaviota پشتیبانی می کند و از دیگر برنامه های این موتور گرافیکی پشتیبانی می کند، این یکی از آن بازی های شطرنج است که شطرنج بازان حرفه ای از بازی کردن با آن لذت می‌برند، این برنامه حتی بدون خرید یا تبلیغات درون برنامه کاملاً رایگان است و یکی از بهترین بازی های شطرنج در گوشی هوشمند است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها