زاهدان- ابراهیم جاوشیری مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان به دلیل ابتلا به ویروس کرونا درگذشت.

مدیرکل راهداری جنوب سیستان و بلوچستان بر اثر کرونا دار فانی را وداع گفت

به گزارش قدس آنلاین؛ ابراهیم جاوشیری که پیش‌ازاین به‌عنوان رئیس اداره راه و شهرسازی سرباز به مدت ۱۷ سال، رئیس اداره راه اسپکه، قائم مقام مدیرکل راه و ترابری و مدیر راهداری جنوب سیستان و بلوچستان در این استان خدمت کرده بود از ۲۵ مهرماه سال ۱۳۹۷ به‌عنوان مدیر راهداری و حمل‌ونقل جنوب سیستان و بلوچستان منصوب شد که خدمات وی به‌ویژه در سیل اخیر بسیار قابل‌توجه بود اما متأسفانه بیماری کرونا مجال خدمت بیش از این را نداد.

پیام تسلیت وزیر راه و شهرسازی

وزیر راه و شهرسازی در همین رابطه با صدور پیامی درگذشت ابراهیم جاوشیری مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت.

محمد اسلامی در پیام خود نوشت: خبر درگذشت غم‌انگیز مهندس ابراهیم جاوشیری، مدیرکل فقید راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای جنوب استان سیستان و بلوچستان (ایرانشهر) موجب تأسف و تألم فراوان شد.

وی در پیام خود عنوان کرد: همت، سخت‌کوشی، خستگی‌ناپذیری و تلاش در مسیر خدمت به مردم و خلق خوش از خصلت‌های فراموش‌نشدنی مرحوم جاوشیری بود.

وزیر راه و شهرسازی نوشت: وی از مسئولان و مدیران خدوم بود که به صورت شبانه‌روزی برای بازنگاه داشتن راه‌های شریانی و برقراری تردد ایمن تلاش کرد و در سیلاب اخیر منطقه در نجات جان هموطنان از هیچ کوششی دریغ نکرد لذا یاد ،خدمات و نام نیکش در حافظه‌ مردم استان، همکاران و جامعه حمل ونقل کشور همواره ماندگار خواهد ماند و تحمل این ضایعه بزرگ ،سخت جز با یاد خداوند و امید به اعطای صبر از جانب او میسر نخواهد بود.

جانفشانی در مسیر خدمت

در همین راستا استاندار سیستان و بلوچستان نیز طی پیامی عنوان کرد: متاسفانه پس از تعطیلات ماه مبارک رمضان و به دلیل رعایت نکردن فاصله‌گذاری اجتماعی و برپایی مجالس و مراسم مختلف، موج دوم ویروس کرونا در سیستان و بلوچستان شایع شده که شاهد ابتلا تعداد زیادی از هم‌استانی‌ها و فوت تعداد قابل توجهی از مردم بر اثر این ویروس هستیم.

علی موهبتی در پیام خود به مناسبت درگذشت ابراهیم جاوشیری مدیر راهداری جنوب استان نوشت:  در این بین تعدادی از پرستاران و کادر پزشکی و چندتن از رزمندگان جبهه سلامت از جمله معاون بهداری قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور،جانشین فرمانده سپاه سلمان در امور اقشار،مدیر بسیج اصناف استان، معاون هماهنگ کننده بهداری قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور و همچنین دادستان شهرستان هیرمند در مسیر خدمت به مردم، جان خود را از دست دادند.

استاندار بیان کرد: اینجانب ضمن عرض تسلیت و ابراز همدردی با همه‌ی خانواده‌های داغدار، بویژه خانواده مرحوم ابراهیم جاوشیری و دیگر مدافعان سلامت؛ برای همه‌ی سفرکردگان به دیار باقی، علو درجات و رحمت واسعه خداوندی مسئلت می‌نمایم و از آحاد مردم فهیم استان می‌خواهم برای حفظ سلامت خود و دیگران، دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت و از حضور در مراسم و اجتماعات و اماکن پر ازدحام خودداری کنند تا به خواست و اراده الهی، هرچه زودتر شاهد ریشه کنی این ویروس منحوس باشیم.

برچسب‌ها