۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۸
کد خبر: 713365

مهدی طارمی با درخشش در دیدار آخر تیم فوتبال ریوآوه، موفق شد عنوان آقای گلی مشترک لیگ فوتبال پرتغال را به دست بیاورد.

طارمی آقای گل مشترک لیگ فوتبال پرتغال شد

قدس آنلاین: هفته پایانی لیگ فوتبال پرتغال شب گذشته برگزار شد. این رقابت ها به واسطه عملکرد مهدی طارمی در تیم ریوآوه و رقابت او با سه مهاجم دیگر برای کسب عنوان آقای گلی از حساسیت زیادی برخوردار بود.

ریوآوه شب گذشته به مصاف تیم بواویستا رفت و طارمی در ادامه روند فوق العاده خود توانست در این دیدار هم گلزنی کند. مهاجم تیم ملی ایران در این مسابقه در دقایق ۱۷ و ۸۴ گلزنی کرد تا تعداد گل های خود را در اولین فصل حضورش در لیگ پرتغال به عدد ۱۸ افزایش دهد.

دیگر دیدار شب گذشته بین بنفیکا و اسپورتینگ لیسبون برگزار شد که تیم بنفیکا موفق شد با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی برسد. در این دیدار «پیتسی» مهاجم تیم بنفیکا که از قبل ۱۸ گله بود، نتوانست دروازه حریف را باز کند. با این حال «کارلوس وینیسیوس» دیگر مهاجم بنفیکا گلزنی کرد تا او هم تعداد گل های این فصل خود را به عدد ۱۸ برساند.

به این ترتیب طارمی در کنار دو مهاجم دیگر بنفیکا به صورت مشترک به عنوان آقای گلی لیگ پرتغال دست یافت تا در اولین فصل حضورش در فوتبال اروپا، توجهات را بیشتر به خود جلب کند. 

باتوجه به خبرهای زیادی که رسانه های پرتغال از علاقه سه تیم اسپورتینگ، پورتو و بنفیکا به طارمی منتشر کرده اند، به نظر می رسد کار این مهاجم ایرانی در تیم ریوآوه تمام شده است و فصل آینده باید او را با لباس تیم دیگری ببینیم.

جایگاه پنج تیم برتر لیگ پرتغال به این ترتیب است:

۱- پورتو ۸۲ امتیاز
۲- بنفیکا ۷۷
۳- براگا ۶۰
۴- اسپورتینگ ۶۰
۵- ریوآوه ۵۵ 

انتهای پیام/

برچسب‌ها