۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۱
کد خبر: 713429

فرمانده انتظامی کاشمر با اشاره به بازدید از ۳۲۷ واحد صنفی در سطح شهرستان کاشمر گفت: در این خصوص به تعداد ۲۶۳ واحد صنفی متخلف به دلیل بی‌توجهی به هشدارها و عدم رعایت دستورالعمل‌های صادر شده تذکر و اخطار داده شده است و ۲۷ واحد صنفی نیز به دلیل عدم توجه به اخطارهای داده شده پلمب شده اند.

پلمب ۲۷ واحد صنفی متخلف در کاشمر

به گزارش قدس آنلاین و به  نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، حسین احمدی اظهار کرد: در راستای اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا این شهرستان و به منظور پیشگیری از شیوع کرونا در بین شهروندان، طرح بازدید و نظارت واحدهای صنفی متخلف به صورت مستمر در سطح شهرستان کاشمر  در حال اجرا است.

فرمانده انتظامی کاشمر افزود: در اجرای این طرح ماموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی این فرماندهی با همکاری ماموران اداره صنعت، معدن و تجارت به صورت روزانه از واحدهای این شهرستان بازدید می‌کنند.

احمدی با اشاره به بازدید از ۳۲۷ واحد صنفی در سطح شهرستان کاشمر، تصریح کرد: در این خصوص به تعداد ۲۶۳ واحد صنفی متخلف به دلیل بی‌توجهی به هشدارها و عدم رعایت دستورالعمل‌های صادر شده تذکر و اخطار داده شده است و ۲۷ واحد صنفی نیز به دلیل عدم توجه به اخطارهای داده شده پلمب شده اند.

فرمانده انتظامی کاشمر ضمن تشکر از همکاری خوب شهروندان خصوصا اصناف و بازاریان با پلیس، اظهار کرد: تلاش پلیس در کنار سایر ادارات و سازمان‌ها به منظور حفظ امنیت و سلامتی شهروندان تا قطع کامل زنجیره ویروس کرونا ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/

برچسب‌ها