نماینده مردم تهران در مجلس گفت: طرح تعویق برگزاری کنکور سراسری، آزمون کارشناسی ارشد و دستیاری پزشکی هفته آینده در مجلس رسیدگی می‌شود.

بررسی طرح تعویق کنکور سراسری در جلسه هفته آینده مجلس

قدس آنلاین: زهره الهیان در گفتگو با خبرنگار مهر از تهیه طرح دو فوریتی برای تعویق کنکور سراسری، آزمون کارشناسی ارشد و آزمون دستیاری پزشکی در مجلس شورای اسلامی خبر داد.

وی بیان کرد: پیش نویس این طرح در کمیسیون آموزش مجلس تهیه شده و ما پیشنهاد کردیم علاوه بر تعویق کنکور سراسری، آزمون کارشناسی ارشد و دستیاری پزشکی هم به دلیل بحران کرونا به تعویق بیفتد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: در شرایط شیوع ویروس کرونا به صلاح نیست که آزمون‌های مذکور برگزار شود چرا که جان داوطلبان و خانواده‌های آنان در خطر است و پیام‌ها و تماس‌های متعددی از سوی داوطلبان به نمایندگان واصل شده مبنی بر اینکه کنکور و آزمون‌های مذکور به تعویق بیفتد.

الهیان با بیان اینکه مجلس تمام تلاش خود را می‌کند تا این آزمون‌ها به تعویق بیفتد، تصریح کرد: ستاد ملی مقابله با کرونا مخالف برگزاری کنکور و آزمون در شرایط فعلی است و دولت هم موظف است که به نظرات کارشناسی شده توجه کند و این آزمون‌ها را به تعویق بیندازد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح دو فوریتی تعویق کنکور سراسری آزمون کارشناسی ارشد و آزمون دستیاری پزشکی هفته آینده در صحن علنی مجلس مطرح می‌شود و در صورتی که به تصویب برسد، دولت موظف است یک زمان برگزاری این آزمون‌ها را به تعویق بیندازد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها