جانشین پلیس پیشگیری پایتخت از وقوع یک فقره قتل به دلیل مشاجره لفظی و چشم در چشم شدن خبر داد.

جزئیات قتل در اتوبان رسالت/ پسر 18 ساله راننده پژو را کشت

به گزارش قدس آنلاین شب یکشنبه پنجم مرداد ماه حدود ساعت 21 یک دستگاه خودروی پراید به همراه سه سرنشین _یک خانم و دو آقا _که هر سه نفر با یکدیگر دوست بودند در اتوبان رسالت در حال حرکت بودند که با یک دستگاه پژو 405 که کنار آنها در حال حرکت بود درگیری لفظی پیدا می‌کنند.

راننده پراید به راننده پژو 405 می‌گوید: به چه چیزی داری نگاه می‌کنی و بعد از چشم در چشم شدن درگیری لفظی شروع و منجر به این  می‌شود که راننده پراید جلوی خودروی پژو 405 را می‌گیرد.

در ادامه دو نفر سرنشین خودروی 405 را پیاده کرده و با همدیگر درگیری فیزیکی پیدا می‌کنند.

حین درگیری فیزیکی راننده خودروی پراید با استفاده از یک قبضه چاقو به قفسه سینه راننده خودروی پژو 405 دو ضربه وارد می‌کند و سریعا محل را ترک کرده و متواری می‌شوند.

دوست راننده خودروی 405 که همراهش بود با اورژانس تماس می‌گیرد و اورژانس فرد مصدوم را به بیمارستان امام حسین منتقل می‌کند.

راننده پژو در بیمارستان تحت درمان قرار گرفته اما ساعت 23  به دلیل خونریزی داخلی فوت می‌کند.

بعد از فوت راننده و اطلاع‌رسانی به کلانتری 127 نارمک، تحقیقات بیشتر پیرامون این موضوع آغاز می‌شود.

در تحقیقات بیشتر شماره پلاک و آدرس راننده خودروی پراید استخراج می‌شود و طی هماهنگی‌های لازم با بازپرس کشیک قتل، تیم عملیات کلانتری 127 نارمک در محل آدرس پلاک راننده خودروی پراید حاضر می‌شوند. بعد از زیر نظر گرفتن منزل مورد نظر،‌ ماموران مشاهده می‌کنند که خودرو داخل منزل پارک شده و به احتمال زیاد راننده خودرو نیز در منزل حضور دارد.

طی هماهنگی با مقام قضایی دستور لازم برای ورود به منزل راننده پراید صادر می‌شود و طی یک عملیات ضربتی ماموران وارد منزل فرد می‌شود و اقدام به دستگیری یک جوان 18 ساله می‌کنند.

بعد از دستگیری, متهم می گوید: به علت چشم در چشم شدن با راننده خودروی پژو 405 احساس کردم دو نفر سرنشین خودروی پژو 405 می‌خواهند به نامزد من متلک بگویند و با توجه به این موضوع ما با دو نفر مشاجره و درگیری لفظی پیدا کردیم و در ادامه با استفاده از چاقو دو ضربه به قفسه سینه راننده پژو زدهو متواری شدیم.در حین فرار در بزرگراه رسالت،‌چاقو _ آلت قتاله _ را از پنجره به بیرون پرتاب کردم.

سرهنگ موقوفه ای جانشین پلیس پیشگیری پایتخت با تأیید خبر فوق اظهار داشت: با هماهنگی‌ با دستگاه قضایی، قاتل دستگیر شده که 18 سال سن دارد به اداره 10 آگاهی تحویل داده شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها