مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) بردسکن گفت: همزمان با ایام دهه ولایت و امامت ۴۰۰۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان این شهرستان توزیع می شود.

توزیع ۴۰۰۰ پرس غذای گرم با رعایت پروتکل های بهداشتی بین نیازمندان  بردسکن

به گزارش قدس آنلاین، سید کاظم حسینی اظهار کرد: با اجرای طرح اینترنتی با ورود به سایت emdad.ir مردم می توانند از خدمات کمیته امداد استفاده کنند.

وی با اعلام اینکه، تعداد ۲۰۰ بسته معیشتی در چندین روستا شامل اقلام مورد نیاز مردم توزیع شده است، اظهار داشت: به جهت رعایت پروتکل های بهداشتی ۲۶ خدمت کمیته امداد در این شهرستان به افراد تحت پوشش از طریق خدمات اینترنتی انجام می شود.

حسینی ادامه داد: با ثبت در سامانه ذکر شده ،مددکار کمیته در اسرع وقت به محل آدرس داده شده مراجعه وضمن تکریم وی، تقاضای او بر آورده می شود.

وی نیز از ارائه خدمت به مراجعین بدون ماسک در اداره خبرداد وافزود: در همین راستا روزانه تعدادی ماسک بین مراجعینی که فاقد ماسک هستند، توزیع می شود و فضاهای کاری ارائه خدمت به افراد تحت پوشش ضد عفونی می شود.

حسینی با تبریک ایام دهه ولایت وامامت  از توزیع ۴۰۰۰ پرس غذای گرم وتوزیع ۶۰۰ بسته حمایتی شامل هر بسته ۲ میلیون ۵۰۰ هزار ریال بین نیازمندان خبرداد و اظهار کرد: در همین راستا و به میمنت ایام عید غدیر تا قربان ،کمک هزینه جهیزیه ۱۰سری به ارزش ۳۰ میلیون ریال به نوعروسان در شهرستان اهدا میگردد.

وی بیان داشت: مردم نوعدوست و خیرین میتوانند کمک های خودشان را به شماره کارت   ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۳۸۳۹ به نام کمیته امداد امام خمینی(ره) بردسکن واریز نمایند .

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) بردسکن با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم از اجرای برنامه های عزاداری در این ماه و کمک به خانواده های نیازمند در اجرای طرح مواسات خبر داد و افزود: چتر کمیته امداد بر سر همه اقشار آسیب پذیر باز است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها