همدان- فرمانده یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان گفت: ۹۵۰ مترمربع از ازاراضی دولتی محمدیه همدان رفع تصرف شد.

۹۵۰ مترمربع از اراضی دولتی محمدیه همدان رفع تصرف شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، سرهنگ حمید چراغی اظهارکرد:  این کار در راستای حفظ حقوق بیت المال با قلع وقمع ۹۵۰ متر مربع زمین به ارزش حدود ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال درکوی محمدیه انجام شده است.

چراغی افزود:یگان حفاظت اراضی با حمایت دستگاه قضایی ونیروهای انتظامی استان برخوردی قاطع و جدی با متصرفین خواهند داشت و اجازه تصرف اراضی دولتی را به سودجویان و زمین خواران نخواهند داد .

وی با اشاره به نقش سازنده مردم در پیشگیری از تصرف و حفاظت از اراضی ملی و دولتی، گفت : شهروندان می توانند با سامانه تلفن گویای ۱۶۵۶ تماس گرفته و هرگونه دخل و تصرف و یا تعرض و دخالت در اراضی ملی و دولتی را به یگان حفاظت این اداره کل اعلام کنند.

چراغی ازهمه مردم استان خواست چنانچه قصد خرید املاک در محدوده و حریم شهرهای سطح استان را دارند ابتدا استعلامات لازم را از طریق اداره کل راه وشهرسازی بگیرند  و ازخرید هرگونه زمین فاقد سند مالکیت رسمی ازافراد سودجو پرهیز کنند چرا که با حکم مراجع قضایی با اشخاص خاطی به شدت برخورد قانونی خواهد شد .

برچسب‌ها