نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: هزاران نفر کارگر روزمزد در فضای تفریحی و رستوران‌ها داشتیم که بیکار شدند و این مسئله خیلی از زندگی‌ها را بهم ریخته است.

 کرونا هزاران کارگر روزمُزد را بیکار کرده/ به معیشت قشر آسیب‌پذیر توجه شود

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی اظهار داشت: بیایید برای بخش‌های مختلف، پروتکل‌های مخصوص به خودش را ارائه دهید که یک نفر مامور اجرای پروتکل‌ها شود تا استیصال اقتصادی مردم بیشتر از این نشود و باید در این شرایط حواسمان بیشتربه مردم باشد که در این چندین ماه ‌بتوانند با کرونا زندگی کنند و اقتصادشان فلج نشود.

نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان‌رضوی گفت: بحمدالله همه دستگاه‌های مسئول، جهادی کار انجام می‌دهند و مراقب سلامتی مردم هستند، انشاءالله که این بیماری به‌زودی برطرف شود.

علم‌الهدی افزود: خوشبختانه همه برای وضعیت این روزهای استان در تلاش هستند اما ضربه اصلی ما استیصال است که جریان اقتصادی مشهدمقدس به‌خاطر وابسته‌بودن به جریان زیارت سقوط کرده و این سبب شده تا مردم در مضیقه سخت مالی قرار بگیرند.

وی بیان کرد: ما قرار است در حال حاضر همراه با این بیماری زندگی کنیم پس باید برنامه ریزی کنیم که اجتماعات را با این شرایط مدیریت کرده تا استیصال اقتصادی برطرف شود و مردم را در تنگنای اقتصادی قرار ندهیم. هزاران نفر کارگر روزمزد در فضای تفریحی و رستوران‌ها داشتیم که بیکار شدند و این مسئله خیلی از زندگی‌ها را بهم ریخته است. باید به معیشت مردم بیشتر بها داده شود.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

برچسب‌ها