مدیرکل فرودگاههای خراسان رضوی گفت: سرعت بخشی در تکمیل فرودگاه گناباد نیازمند عزم جهادی همه مسوولان و دست‌اندرکاران است.

 تکمیل فرودگاه گناباد نیازمند عزم جهادی است

به گزارش قدس آنلاین، محمود امانی امروز  در جلسه بررسی مسائل و مشکلات ساخت فرودگاه گناباد افزود: مردم به دنبال سیاست و جریانهای چپ و یا راست نیستند بلکه خواستار مسوولانی خدوم و رویکردی جهادی اند.

وی ابراز امیدواری کرد که با روحیه همراهی و همدلی و تعامل مسوولان و امام جمعه و نماینده مردم گناباد در مجلس شورای اسلامی امسال طرح احداث فرودگاه گناباد در موعد مقرر به بهره‌برداری برسد.

مدیرکل فرودگاههای خراسان رضوی سرعت بخشی در اجرای طرح گازکشی و فیبرنوری و برق رسانی فرودگاه گناباد را خواستار شد تا به موازات سایر طرحهای در دست اجرا تا دو ماه آینده تکمیل و به بهره برداری برسد.

امانی افزود: تجهیزات بازرسی و سیستمهای کمک ناوبری، دستگاه برج مراقبت و ماشین‌آلات آتش نشانی و تجهیزات مربوطه به موازات تکمیل فرودگاه گناباد تامین و ارسال می شود.

وی سرعت بخشی در تکمیل طرح احداث فرودگاه این شهرستان را در اولویت اقدامات اداره کل فرودگاههای خراسان رضوی دانست و ادامه داد: از همه ظرفیتهای موجود در این ارتباط استفاده می شود.

مدیرکل فرودگاههای خراسان رضوی گفت: طرح احداث فرودگاه گناباد از نظر اجرا ۸۷ درصد و از لحاظ ریالی و تخصیص اعتبار ۹۳ درصد پیشرفت دارد.

فرماندار گناباد نیز گفت: راه اندازی فرودگاه از خواسته های دیرینه مردم این شهرستان است و این طرح که از سال ۱۳۷۲ آغاز شده، در مقاطع مختلف پیشرفتهایی داشته است ولی طی چهار سال گذشته عزم جدی مسوولان بر سرعت بخشی تکمیل آن قرار گفت و در سفر سال قبل استاندار خراسان رضوی به این استان جز تفاهمنامه‌های مهم اقتصادی این سفر قرار گرفت.

حامد قربانی افزود: به دنبال بازدید دو ماه گذشته مدیرکل فرودگاههای خراسان رضوی و نماینده مردم گناباد و بجستان از طرح احداث فرودگاه گناباد تاکنون شاهد پیشرفتهای خوبی در اجرای آن بودیم و پیمانکار با انگیزه خوبی آن را در دست اجرا دارد.

وی محوطه سازی و احداث راه دسترسی را از مشکلات اجرای طرح احداث فرودگاه گناباد دانست و ادامه داد:احداث جاده مواصلاتی به پیمانکار واگذار شده و با مشارکت خیران بخشی از راه دسترسی تسطیح و آماده واگذاری برای انجام اقدامات زیرساختی و آسفالت است و احداث تاسیسات آب و برق و گاز آن با وجود واگذاری به پیمانکار به دلیل نبود نقشه واحد تاکنون محقق نشده است.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها