سفیر ایران در انگلیس به درخواست یک قانونگذار ارشد انگلیسی برای تحریم مقام‌های ایران واکنش نشان داد.

واکنش بعیدی‌نژاد به درخواست ضد ایرانی قانونگذار انگلیسی

قدس آنلاین: «حمید بعیدی‌نژاد»، سفیر ایران در انگلستان به درخواست ضد ایرانی یک قانونگذار این کشور برای تحریم مقام‌های ایران واکنش نشان داد.

روز گذشته (سه‌شنبه) گزارش شد «تام تاگندهات»، رئیس کمیته روابط خارجی پارلمان انگلیس در نامه‌ای به یک مقام دولت این کشور خواستار اعمال تحریم علیه مقام‌های ایران شده است. 

او در نامه مذکور از اینکه نامی از هیچ مقام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست جدید تحریمی انگلیس علیه ۴۹ فرد و سازمان روسیه، عربستان سعودی، میانمار و کره شمالی وجود نداشته انتقاد کرده است.

بعیدی‌نژاد در توئیتر با انتشار عکسی که تاگندهات را در لباس نظامی نشان می‌دهد نوشت: «میزان تنفری که تاگندهات در قبال ایران نشان داده فراتر از حد تصور است. او هیچ فرصتی را برای حمله به ایران از دست نمی‌دهد و سوءبرداشت‌های عمیقی درباره سیاست‌های منطقه‌ای ایران دارد که احتمالاً نتیجه عضویتش در ارتش در [ زمان جنگ‌های] عراق و افغانستان بوده است.»

بعیدی‌نژاد در پیامی دیگر به سابقه همکاری این قانونگذار ارشد انگلیسی با گروه‌های ضد ایرانی در کنگره آمریکا و دوستی‌اش با فرقه‌های ضدانقلاب مانند گروهک تروریستی منافقین اشاره کرده است.

بعیدی‌نژاد نوشت: «همکاری نزدیک او با محافل ضد ایرانی در کنگره آمریکا و دوستی‌اش با لابی‌های معارض مانند علی‌نژاد و اعضای MEK (گروهک منافقین) همگی به توهماتش درباره واقعیت‌ها در ایران دامن زده‌اند.»

در حال تکمیل...

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها