در پی اعلام بحث ادغام دانشگاه پیام نور بردسکن که بیش از یک دهه تلاش مردم و مدیران شهرستان بردسکن را دارد، موجب انتقاد مردم و دانشجویان شهرستان از این حرکت شد.

پیگیری نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی مانع ادغام دانشگاه پیام  نور بردسکن شد

سعید نوری

به گزارش قدس آنلاین، در پی اعلام بحث ادغام دانشگاه پیام نور بردسکن که بیش از یک دهه تلاش  مردم و مدیران شهرستان بردسکن را دارد، موجب انتقاد مردم و دانشجویان شهرستان از این حرکت شد.

ساخت ساختمان شکیل دانشگاه پیام نور  بردسکن در مسیر جاده بردسکن به خلیل آباد  توسط خیرین و از محل اعتبارات دانشگاه و قرار گرفتن در شاهرایی که برای ایاب و ذهاب دانشجویان کمترین مشکل را دارد، مردم و دانشجویان این انتظار را داشتند، که مدیریت دانشگاه پیام نور کشور و استان، با اختصاص رشته های تخصصی موجب رشد روز افزون این دانشگاه را فراهم می کردند نه اینکه پس دو دهه خدمت و فارغ التحصیل شدن صدها دانشجو از این دانشگاه، اکنون بحث ادغام این دانشگاه را مطرح کنند.

چه خوب بود مدیران مربوطه، ادغام دانشگاه شهرستان مجاور را در دانشگاه پیام نور بردسکن مطرح می کردند وآنگاه  با توجه به موقعیت عالی این شهرستان که از ۸ استان کشور و بیش از ۵۰ شهرستان برای عزیمت به استانهای مختلف از این شهرستان گذر می کنند، اینگونه تصمیم نمی گرفتند.

به هرصورت مردم و دانشجویان بردسکنی، ضمن تقدیر  از زحمات مدیران این دانشگاه در بردسکن، از مدیریت دانشگاه پیام نور کشور و استان خواستار انتصاب مدیری بومی بر مسند دانشگاه هستند که بهتر امور دانشگاه پیگیری گردد.

در همین راستا درپی این خواسته مردم و مدیران بردسکن، حجت الاسلام جواد نیک بین، نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی، با پیگیری از مدیران استانی و کشوری دانشگاه پیام نور، مانع ادغام این دانشگاه در دانشگاه شهرستان مجاور شد.

نماینده شهرستان اعلام داشته است، درحال حاضر دانشگاه با استقلال لازم  و با قوت به کار خود ادامه می دهد.

انتهای خبر/

برچسب‌ها