«غیبت موجه» عنوان فیلمی به تهیه کنندگی و کارگردانی عباس رافعی است که این روزها در مرحله پیش تولید است و شهریورماه جلوی دوربین خواهد رفت.

عباس رافعی «غیبت موجه» را با موضوع کرونا کلید می‌زند

عباس رافعی، کارگردان و تهیه کننده سینما در گفت‌وگو با گروه فرهنگی قدس آنلاین از ساخت یک فیلم تازه با موضوع کرونا خبر داد و گفت: این روزها مشغول پیش تولید یک فیلم سینمایی به نام «غیبت موجه» هستم. البته کارها به دلیل شرایط حال حاضر و درگیری با کرونا و تبعات آن به کندی پیش می رود اما طبق برآوردهای ما قرار است که این فیلم را شهریورماه درتهران جلوی دوربین ببریم.

وی در ادامه افزود: فیلمنامه این اثر درباره کرونا و مدرسه است. در واقع داستان در یک مدرسه می‌گذرد و روایت همین دوران و روزهایی است که کرونا شیوع پیدا کرده و مدرسه‌ها آنلاین شدند و حالا دردسرهای آنلاین شدن مدارس و دانش آموزانی که غیبتشان موجه است و از طرفی حضور مدیر، ناظم و معلم‌ها در مدرسه بدون دانش آموزان ماجراهایی را رقم می زند و اختلافاتی که بین اینها به وجود می‌آید داستان را شکل می دهد.

رافعی تاکید کرد: انتخاب بازیگران هنوز تکمیل نشده است و یکی از دلایلش هم شرایط، محدودیت و نگرانی هایی است که کرونا به وجود آورده است. البته ما هم درصدد هستیم لوکیشن ها را محدودتر کنیم تا مشکلات ناشی از کرونا هم برای عوامل تولید و بازیگران کمتر شود.

برچسب‌ها