برند ASUS لپ تاپ‌های جدید ZenBook و VivoBook را راه‌اندازی می‌کند.

لپ‌تاپ‌های جدید Asus معرفی شد +عکس

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، برند تایوانی ASUS چهار لپ تاپ جدید را در هند راه اندازی کرده است که دو تای آنها در ترکیب ZenBook و دو مورد دیگر در سری VivoBook هستند. این دستگاه ها با پردازنده های نسل دهم اینتل ، تا Core i۷ تولید می‌شوند. دو نسخه جدید ZenBook از لپ‌تاپ‌های سبک قابل حمل هستند ، در حالی که سری VivoBook مقرون به صرفه تر است.

آرنولد سو ، رئیس تجارت ایسوس هند در بیانیه‌ای گفت: قابلیت حمل بی نظیر همراه با عملکردی با قدرت، قطعاً پالس‌های رقابت را بالا می‌برد، ما اعتقاد داریم که این پیشنهادهای جدید با طراحی منحصر به فرد و رنگهای زیبا خود توجه کاربران را به خود جلب می‌کند.

مشخصات (ZenBook ۱۳/۱۴ )(UX۳۲۵ / UX۴۲۵)



لپ تاپ ZenBook UX۳۲۵ و UX۴۲۵ به ترتیب ۱.۰۷kg و ۱.۱۳kg وزن دارند، مدل اول نمایشگر ۱۳.۳ اینچی را ارائه می‌دهد ، در حالی که دومی دارای صفحه نمایش ۱۴ اینچی است. هر دو لپ تاپ از وضوح FHD + با صفحه نمایش ۴ طرفه NanoEdge و نسبت صفحه نمایش به بدنه تا ۹۰ درصد برخوردارند و این دستگاه‌ها با یک وب کم مادون قرمز و تأیید هویت Windows Hello همراه خواهند بود.

هر دو لپ تاپ نیز به یک صفحه لمسی مجهز شده‌اند که به عنوان یک پد بزرگ قابل دسترسی است، از نظر صدا ، ZenBook UX۳۲۵ و UX۴۲۵ به اسپیکرهای Harman Kardon مجهز شده‌اند.

در بخش سخت افزاری ، از پردازنده های Intel Core i۷-۱۰۶۵G۷ و Core i۵-۱۰۳۵G۱ می توان از ASUS ZenBook UX۳۲۵ و UX۴۲۵ استفاده کرد که SoC با گرافیک Intel Iris Plus جفت شده است. این لپ تاپ‌ها تا ۱۶ گیگابایت رم LPDDR۴ و حداکثر ۱TB ذخیره سازی PCIe NVMe SSD را بسته بندی می‌کنند و دستگاه‌ها با نسخه ویندوز ۱۰ Home اجرا می‌شوند.

ادعا می شود که هر دو دستگاه حداکثر ۲۲ ساعت عمر باتری را دارند و دارای آداپتورهای قدرت ۶۵W Type-C هستند، گزینه‌های اتصال در لپ تاپ ها شامل WiFI ۶ ، بلوتوث ۵.۰ ، دو درگاه Thunderbolt ، ۳ پورت USB-C ، یک USB ۳.۲ Gen ۱ Type-A ، درگاه HDMI و کارت خوان microSD است.

مشخصات VivoBook S۱۴ S۴۳۳ و VivoBook Ultra K۱۴ K۴۱۳



هر دو لپ‌تاپ VivoBook S۱۴ و VivoBook Ultra K۱۴ با نمایشگر ۱۴ اینچی FHD IPS ارائه می‌شوند که ۸۵ درصد نسبت صفحه به بدنه را ارائه می‌دهند. مدل اول دارای صفحه کلید دارای نور پس زمینه و یک صفحه لمسی با اسکنر اثر انگشت هم است.

از نظر قطعات داخلی ، VivoBook S۱۴ می تواند با پردازنده های نسل ۱۰ Intel Core i۷ یا Core i۵ پیکربندی شود که با یک پردازنده گرافیکی Nvidia GeForce MX۲۵۰ ۲ GB GDDR۵ جفت شده است. از طرف دیگر ، Ultra K۱۴ در گزینه های تراشه Core i۵ و Core i۳ ارائه می‌شود و مجهز به گرافیک یکپارچه Intel UHD ۶۲۰ است.

هر دو مدل‌های VivoBook S۱۴ و Ultra K۱۴ بسته ۸ GB RDR DDR۴ و حداکثر ۵۱۲ گیگابایت حافظه SSD ، قابل ارتقا تا ۱ ترابایت را پشتیبانی می‌کنند که Ultra K۱۴ دارای دو شیار NVMe PCIe است. هر دو دستگاه بر روی ویندوز ۱۰ کار می کنند و گزینه‌های اتصال مشابه ZenBooks جدید را نیز دارند.

قیمت ASUS ZenBook ۱۳/۱۴ و VivoBook S۱۴ / Ultra K۱۴

قیمت لپ تاپ‌های ۱۳ UX۳۲۵ و UX۴۲۵ از ۷۹.۹۹۰ روپیه شروع می شوند، VivoBook S۱۴ S۴۳۳ با قیمت ۶۷،۹۹۰ روپیه شروع می‌شود، در حالیکه Ultra K۱۴ از ۳۹.۹۹۰ روپیه قیمت گذاری شده است. هر چهار نوت بوک از ۳۰ ژوئیه در فروشگاه‌های آمازون برای خرید در دسترس خواهند بود و سری ZenBook نیز در Flipkart هم عرضه خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها