رئیس هییت مدیره خانه مطبوعات گفت: مشهد قطب دوم فضای رسانه‌ای کشور و قطب اول فضای مجازی در عرصه رسانه‌های کشور است و نیازمند توجه بیشتر در این عرصه هستیم.

مشهد قطب اول فضای مجازی در عرصه رسانه‌های کشور است

به گزارش قدس آنلاین، غلامرضا اسدی نایب رئیس هییت مدیره خانه مطبوعات گفت: رسانه نگاران صادق رسانه‌های شناسنامه دار مسائل را آنگونه که هست می‌بینند و دچار افراط و تفریط نمی‌شوند.
او افزود: مشهد قطب دوم فضای رسانه‌ای کشور و قطب اول فضای مجازی در عرصه رسانه‌های کشور است و نیازمند توجه بیشتر در این عرصه هستیم.
نایب رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات با بیان این که فعالیت اعضای هیئت مدیره خانه‌های مطبوعات به صورت کاملاً غیرانتفاعی و بدون حقوق است، خواستار توجه بیشتر و بودجه مشخص برای حمایت از این تشکل صنفی رسمی رسانه‌ای شد.

لزوم حمایت از مطبوعات و رسانه‌ها

مجتبی محمودی مدیر خانه مطبوعات و رسانه‌های خراسان رضوی در این دیدار با اشاره به لزوم حمایت از مطبوعات و رسانه‌ها گفت: سیاست‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اغلب مبتنی بر حمایت از مطبوعات و رسانه‌های صاحب نام است و خبرنگاران و اصحاب رسانه به خصوص در استان‌ها از این حمایت‌های حداقلی هم محروم مانده اند.
او با اشاره به ضرورت گرامیداشت یاد شهدای عرصه رسانه مانند شهید صارمی و زنده یاد کاظم اخوان، وضعیت افسارگسیخته و بدون متولی و نظارت مشخص شبکه‌های اجتماعی را دور از شان نظام اسلامی و غیرشایسته دانست و خواستار ورود جدی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در این عرصه شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای خبر/

برچسب‌ها