یزد - رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد گفت : سند توسعه شهرستان بهاباد در پنجمین جلسه شورای برنامه ریزی که به ریاست استاندار برگزار شد مورد بررسی اعضاء قرار گرفت که بررسی این سند منجر به شتاب در توسعه این شهرستان خواهد شد.

سند توسعه شهرستان بهاباد به پیشرفت این شهر شتاب می دهد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روبط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ، سید مجتبی حسینی پور با بیان این خبر اظهارداشت : در پنجمین جلسه شورای برنامه ریزی به ریاست استاندار برگزار شد ؛ سند توسعه شهرستان بهاباد مورد بررسی اعضاء قرار گرفت که منجر به شتاب در توسعه این شهرستان خواهد شد و حمایت همه جانبه برای پیشرفت در مناطق کمتر توسعه یافته وجود دارد .

وی افزود: حمایت از توسعه همه جانبه ، تامین بیش از پیش زیر ساخت ها ، پیگیری جهت اختصاص ردیف اعتباری خاص از محل اعتبارات ملی برای شهرستان بهاباد ،تامین منابع مالی اشتغالزایی و تحقق کامل طرحهای پیش بینی شده در سفر ریاست جمهوری از اقدامات ویژه قابل پیگیری بمنظور توسعه در بهاباد است .

حسینی پور با اشاره به اینکه نظام نامه توسعه ای شهرستان بهاباد به تامین منابع از محل های مختلف اشاره دارد گفت : امسال علی رغم اینکه سهم استان از اعتبارات متوازن و همچنین اعتبارات نفت و گاز کاهش یافته است با این وجود سهم شهرستان بهاباد افزایش داشته و منابع خوبی در اختیار این شهرستان قرار گرفته است .

برچسب‌ها