مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان‌رضوی گفت: نمایشگاه نگاهی به آثار خبرنگاری و روزنامه نگاری ایران قدیم در محل موزه بزرگ خراسان در مشهد برگزار می شود.

برگزاری نمایشگاه نگاهی به خبرنگاری و روزنامه‌نگاری ایران قدیم در موزه بزرگ خراسان

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از  اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان‌رضوی،  ابوالفضل مکرمی‌فر اظهار کرد : به مناسبت فرارسیدن 17 مرداد روز خبرنگار، نمایشگاه نگاهی به آثار خبرنگاری و روزنامه نگاری ایران قدیم در محل موزه بزرگ خراسان در مشهد  از 16 تا 27 مرداد ماه جاری برگزار می شود.در این نمایشگاه، تعدادی از روزنامه ها ی قدیمی ایران از دوره قاجاریه، پهلوی اول و دوم، اوایل انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس و جنگ تحمیلی به نمایش گذاشته می‌شود.
او ادامه داد: ضمیمه های روزنامه‌ها، قبض‌های اشتراک و رسیدقدیمی، سربرگ‌های اداری، کارت خبرنگاری، کتاب و جزوه‌ها، تمبر ویژه روز خبرنگار، دوات‌دان و قلم مخصوص خبرنگاران در دوره قاجار و... نمایش داده خواهد شد.
مکرمی‌فر افزود:این مجموعه ارزشمند متعلق به سینا صابری مجموعه‌دار مشهدی است.

وی  تصریح کرد: سینا صابری دانش آموخته رشته تاریخ و تمدن ملل اسلامی و الهیات و فقه و اصول و از محققان و پژوهشگران استان است که تاکنون شانزده جلد کتاب منتشر کرده است.

مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان‌رضوی یادآور شد: با توجه به شیوع بیماری کرونا (ویروس کووید ۱۹) این نمایشگاه به صورت مجازی افتتاح و اطلاع رسانی خواهد شد، خبرنگاران علاقه‌مند نیز در صورت تمایل به بازدید حضوری با رعایت نکات و پروتکل‌های بهداشتی و به صورت محدود، با هماهنگی قبلی با موزه بزرگ خراسان شماره تلفن ۰۵۱۳ ۷۲۵۹۳۱۱ داخلی ۱۰۰  می‌توانند از این نمایشگاه بازدید کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها